olar0701 Skrevet 17. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) Etter en weekend i Roma, burde jeg kanskje lagt ut bilder fra Peterskirken m.m., men likte dette bildet tatt av en "het" nonne i solen. Reisefølget mitt mente at bildet var usmakelig/uestetisk, men jeg mener det er litt anderledes .. Ros/ris? Endret 17. mai 2007 av olar0701 Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mai 2007 Bumper denne 126 treff, men ingen kommentarer.... Kanskje har jeg bommet helt med dette bildet, men dårlige kommentarer er bedre enn ingen kommentarer. Kall det gjerne uintressant, usmakelig osv Lenke til kommentar
Anew Skrevet 18. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2007 Jeg syns dette var et morsomt bilde, men fikk meg ikke til å drive med bildekritikk på 17. mai. Perfekt selektiv fokus er jo det som gjør dette bildet, men tungen blir litt borte i alt som skjer - i stedet er det den hjerteformede kjeksen som tiltrekker seg blikket mitt, siden den sitter der på toppen. Jeg endte i hvert fall med å forestille meg hvordan denne personen har blikket stivt festet på kjeksen foran seg mens huns spiser på isen... At det er en nonne som spiser isen er det ikke så lett å se av bildet - sånn sett er det mulig du hadde tjent litt på et annet utsnitt, men da hadde du vel ikke oppnådd den isolasjonen du gjør nå. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Jeg syns dette var et morsomt bilde, men fikk meg ikke til å drive med bildekritikk på 17. mai. Tar den.. Personlig måtte jeg bare innom en liiiten tur på Akam, som et avbrekk fra barnetog, pølser og is. Når det gjelder tilbakemeldingen din så er jeg helt enig. Har flere nonnebilder som viser "hele" nonnen, men de er helt standard og uspennende. Ellers var det litt morsomt å se at selv nonner er "mennensker" av kjøtt og blod. Denne spiser is, dog på en litt grådig måte. Legg også merke til neglelakk :-) Endret 18. mai 2007 av olar0701 Lenke til kommentar
andm Skrevet 18. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Litt mer tunge, uff, hadde vel egentlig gjort seg, ja (litt annen vinkel?). Et mindre tettere utsnitt hadde vel også egentlig tatt seg bedre ut. Jeg liker bilde, men det er en smule grotesk på en eller annen måte. Endret 18. mai 2007 av Ostekjeks Lenke til kommentar
Slettet konto Skrevet 18. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2007 Bildet er ihvertfall ikke usmakelig, hvorfor kan ikke en nonne spise is også? Og hva er værre å ta bilde av henne enn av en hvilken som helst annen dame som spiser is? Jeg vil ha mer av nonnen, få fram tydeligere at det faktisk er en gammel nonne som spiser isen. Nå ser det ut som en hvilken som helst gammel dame som slikker is, jeg hadde aldri gjettet at det var en nonne hadde det ikke vært for bildeteksten. Teknisk bra syns jeg, fint og skarpt, med riktig fokus. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mai 2007 Komposisjonen kunne helt klart vært bedre. Det går som dere sier ikke fram at dette faktisk er en nonne. Det var et "øyeblikksbilde" og lider litt av det Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 18. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2007 Sorry... Tror jeg henger meg med reisefølget ditt jeg... Fikk noen rare (Negative) følelser når jeg så bildet. Mr. Olsen Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mai 2007 Sorry... Tror jeg henger meg med reisefølget ditt jeg... Fikk noen rare (Negative) følelser når jeg så bildet. Mr. Olsen 8641178[/snapback] Bra, tror jeg... Bildet fikk i hvertfall frem følelser. Altså er det ikke likegyldig Lenke til kommentar
Matsi Skrevet 18. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2007 Komposisjonen din var "akkurat" litt for lite spennende for min del. Skulle sett litt mer av modellen (altså, kamera mer mot venstre) for at det skulle gitt meg noe særlig. Veldig bra fokus og klarhet, da Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 18. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2007 Ja en følelse ER en følelse, uansett hvordan man vrir og vender på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå