Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trenger litt synsing og tips, angående webside...

Anbefalte innlegg

Har brukt uendelig lang tid på å lage sider til firmaet mitt. Hadde ikke råd til å kjøpe proffesionell hjelp, så jeg måtte lære å lage dem selv.

Har akkurat lagt dem ut, og prøvd dem så godt jeg kan. Men det ville vært fint med litt "konstruktiv kritikk" fra andre. Jeg vet at de ikke er 100% komplette, men resten av detaljene tar jeg fortløpende. Så jeg håper på noen gode tilbakemeldinger. Både på godt og på vondt. Har aldri vært så nærme skilsmisse som nå :-?

Takker på forhånd til de som orker å ta seg bryet.

Stig

www.autosound.no

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

for å være ærlig. jeg likte den java-fri siden bedre. :) men en kombi hadde nok vært bedre.. og kanskje uten frames? :) den autosund-logoen likte jeg.. men få bakgrunnen i samme farge.. og de gule prikkene kunne jeg klart meg uten. :)

Sist oppdatert 12/28/2002 12:34:29

Disse sidene nytes best i 1024x768

Trykk F11 for å maksimere

dette kan du kanskje også fjerne? og lag en side som passer best i 800x600 siden det er veldig mange som kun har 800x600 per dags dato.. (dette gjelder kanskje ikke for det publikummet du er ute etter å treffe) men det får du finne ut selv) :)

håper du fikk litt hjelp fra en fyr som ikke har peiling på html, men som vet hva han liker (dvs.. MEG)

Lenke til kommentar

Hei

Jeg synes sidene virket godt gjennomtenkt, og gjennomført.

De ble også lastet svært kjapt. Ikke noe lagg og greier.. "Lette" å bruke på en måte.

Det så ut som du hadde brukt en del ferdige java-script. Du har vel lo til å bruke disse? Ikke noe copyrighted greier? Bør da heller ikke være gratis ting som bare kan brukes hvis du har reklame.. Slik som det var med logoen...

Ellers synes jeg siden så veldig bra ut med logoen og den venstrestilte menyen.

Dette er blant de bedre nettsidene jeg har vært borti, som tilhører småfirmaer. Frontpage kan visst gi gode resultater allikevel :wink:

ELWiss

Lenke til kommentar

vil anbefalle å fjerne alt av java, for jeg ser på den javafrie sia de at du kan lage helt greie sider som fungerer og i første omgang er jo det viktigst, hvis du aldri har laget en eneste webside før er dette veldig bra til å være den første, ta deg god stund og titt masse rundt på forskjellige andre websider både netsjapper og annet så vil du nok ganske fort lære deg mere om både design og koding. En ting jeg har lagt merke til med alle som starter åå lage websider (megselv inkludert) er at man tror det viktigste er å ha masse stilige animasjoner og masse farger og rett og slett bare masse dritt slengt inn, men så etterhvert ser man det at hvis man fjerner alt dette unødvendige tullet får man en side som ikke bare er mye mer brukervennlig men oxo raskere, bruker mindre kapasitet på serveren og andre folk begynner og like den, kanskje ikke fjortiser som akkurat har oppdaget internett men heller folk som feks i ditt tilfelle kan bli potensielle kunder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...