steinrawr Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 hei.. bruker firefox som nettleser, hvordan spiller jeg av videoer i en ekstern videoavspiller... altså velge den den avspilleren jeg selv ønsker. er ikke sikker på om det er rett plass å spørre men. takk for all hjelp,. Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 hei.. bruker firefox som nettleser, hvordan spiller jeg av videoer i en ekstern videoavspiller... altså velge den den avspilleren jeg selv ønsker. er ikke sikker på om det er rett plass å spørre men. takk for all hjelp,. 8632167[/snapback] Last ned en plugin for Firefox (gratis). Den kan du styre hvilke filtyper som skal vises hvor osv. Fungerer fint her. Nesten alle filmer blir vist direkte i VLC MediaPlayer her. Plugin-et heter MediaPlayerConnectivity. Good luck! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) Om du ønsker, kan du lese min guide, her. Den tar for seg avspilling av materialet som finnes på TV2s WebTV-tjeneste, men gjelder for de fleste andre områder også. Endret 17. mai 2007 av Kadmium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå