saluttknall Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Hei alle sammen! Kom i går over en side som tilhørte en artist med navn Roger McGuinn. Han hadde også lagt ut noen sanger til nedlastning og jeg må si jeg ble imponert over enkelte av de verker han la ut. Det er en blanding av irish folk music og american country. Sjekk ham ut på www.reveries.com/folkden :) Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Det er morsomt når nye generasjoner oppdager de store stilskaperne i rocken, uten å ha en anelse om hvem det er. Jeg anbefaler at du søker på navnet hans på for eksempel Wikipedia, så får du vite hvem du har "snublet over" her. Geir Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 Takk! Fant nå ut at jeg har hørt en sang han sang på fra 1967 uten å vite om det. Lenke til kommentar
oarsman Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Artig at du har snublet over en legende fra "Viktige band som begynner på B" Du kan høre og se Roger og Rickenbackeren hans på Woodsongs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå