skankyass Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Hei! Lurte på om det var plass til en Noctua NH-U12F kjøler i dette kabinettet : https://prisguiden.no/product.php?productId=59781 Eller må jeg gå for noe større? Lenke til kommentar
_richter_ Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hei! Lurte på om det var plass til en Noctua NH-U12F kjøler i dette kabinettet : https://prisguiden.no/product.php?productId=59781 Eller må jeg gå for noe større? 8632098[/snapback] Var ikke plass i min store antec P180B .. Så har en ny Noctua kjøler stående i pakken sin ubrukt . Du trenger ei dyp kasse til den. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 burde gå akkuratt i det kabinettet! høyden på noctua kjøleren er på 15,5cm og bredden på det kabinettet er 21 cm. men jeg skal ikke si det helt sikkert da, men...! Lenke til kommentar
skankyass Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Okei! Har dere noe forslag til ett annet kabinett? Kanskje en annen kjøler? Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Jeg har det kabinettet, bare versjon 1. Og Noctua NH-U12F passer helt utmerket! Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Okei! Har dere noe forslag til ett annet kabinett? Kanskje en annen kjøler? 8641275[/snapback] Tror jeg ville ha valgt det kabinettet som du viser til i begynnelsen av tråden, aluminium all over! gå for det! Uansett så kommer jeg til å kjøpe det i neste uke når jeg får lønn, men da kjøper jeg det i svart! Kjøleren kommer litt ann på, skal du overklokke? men uansett så er noctua kjøleren en veldig god kjøler, holder temperaturene nede ved overklokking...gå for den du! Endret 18. mai 2007 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
skankyass Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Tusen takk for hjelpen. Går for den sorte utgaven jeg også... Ser litt bedre ut enn hvit. Ja, har tenkt til å overklokke. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 bare hyggelig! Jeg synes også at det sorte lian li kabinettet tok seg bedre ut enn det hvite(sølv?)! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå