Sewero Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Jeg har delt noen filer på en annen pc i nettverket mitt...Hvordan kobler jeg meg til den og får flyttet filene over til denne pcn? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 \\datamaskinnavn\deltemappenavn Skriv det i run vinduet, evt så finner du den i mine nettverkssteder. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Du trenger ikke å skrive det i "kjør" vinduet, du kan gjøre det i adresselinja i utforsker/IE også. Hvis du ikke skriver inn den delte mappa så ser en alle mappene som er delt og det synes i allefall jeg er mye lettere. Ellers så kan du gå inn i mine nettverssteder fra startmenyen eller via Min datamaskin og vis datamaskiner i arbeidsgruppen. Hvis sistnevnte ikke går er det fordi PCene ikke er i samme arbeidsgruppe, eller fordi at en av PCene har brannmur på som blokker den andre PCen. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 Du trenger ikke å skrive det i "kjør" vinduet, du kan gjøre det i adresselinja i utforsker/IE også. Hvis du ikke skriver inn den delte mappa så ser en alle mappene som er delt og det synes i allefall jeg er mye lettere. Ellers så kan du gå inn i mine nettverssteder fra startmenyen eller via Min datamaskin og vis datamaskiner i arbeidsgruppen. Hvis sistnevnte ikke går er det fordi PCene ikke er i samme arbeidsgruppe, eller fordi at en av PCene har brannmur på som blokker den andre PCen. 8632183[/snapback] I mine nettverkssteder kom ikke mappa jeg delte opp engang...I run står det at jeg ikke har tilgang og må kontakte admin elns Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Er dere i samme arbeidsgruppe da? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 Er dere i samme arbeidsgruppe da? 8632759[/snapback] Ja vi er i samme arbeidsgruppe Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Slått av brannmur(er) på begge PCene? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 Slått av brannmur(er) på begge PCene? 8633986[/snapback] Begge er av Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Bumber min gamle tråd igjen jeg, fortsatt ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Bumber min gamle tråd igjen jeg, fortsatt ingen som kan hjelpe? 8907213[/snapback] Har du gitt brukeren tilgang til mappen du har delt da? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2007 Bumber min gamle tråd igjen jeg, fortsatt ingen som kan hjelpe? 8907213[/snapback] Har du gitt brukeren tilgang til mappen du har delt da? 8907261[/snapback] Trur det ja Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Vis ikke jeg har gitt tilgang til han, hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 i winxp -> høyreklikk på mappa, velg deling / sharing og huk av rett der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå