Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Koble til lokal pc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du trenger ikke å skrive det i "kjør" vinduet, du kan gjøre det i adresselinja i utforsker/IE også.

Hvis du ikke skriver inn den delte mappa så ser en alle mappene som er delt og det synes i allefall jeg er mye lettere.

Ellers så kan du gå inn i mine nettverssteder fra startmenyen eller via Min datamaskin og vis datamaskiner i arbeidsgruppen.

Hvis sistnevnte ikke går er det fordi PCene ikke er i samme arbeidsgruppe, eller fordi at en av PCene har brannmur på som blokker den andre PCen.

Lenke til kommentar
Du trenger ikke å skrive det i "kjør" vinduet, du kan gjøre det i adresselinja i utforsker/IE også.

Hvis du ikke skriver inn den delte mappa så ser en alle mappene som er delt og det synes i allefall jeg er mye lettere.

Ellers så kan du gå inn i mine nettverssteder fra startmenyen eller via Min datamaskin og vis datamaskiner i arbeidsgruppen.

Hvis sistnevnte ikke går er det fordi PCene ikke er i samme arbeidsgruppe, eller fordi at en av PCene har brannmur på som blokker den andre PCen.

8632183[/snapback]

I mine nettverkssteder kom ikke mappa jeg delte opp engang...I run står det at jeg ikke har tilgang og må kontakte admin elns

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...