TheOats Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) Samme problemet som L_Larry beskriver i denne tråden har jeg med spill på xbox 360en min. Noen som vet hvordan man kan fikse det? Har lcd tv om det har noe å si. Lurer også på hva som egentlig skjer når man skifter oppløsning på 360en etter man får spørsmål om bildet vises korrekt på 50hz (eller hva det nå heter). For uansett om man svarer ja eller nei så skifter den men jeg klarer ikke å se om den egentlig holder seg på 50 eller øker til 60. Endret 17. mai 2007 av TheOats Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Bruker du komponent eller kompositt. Mitt LCD-tv klarer ikke å vise 60Hz med kompositt. Jeg må altså bruke komponent for at det skal virke. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 Bruker du komponent eller kompositt. Mitt LCD-tv klarer ikke å vise 60Hz med kompositt. Jeg må altså bruke komponent for at det skal virke. 8631904[/snapback] Komponent så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå