prebenl Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Ja. Ved andre gjennomsyn skal jeg vel kanskje si meg enig i at bevegelsene var litt rare. Men mer på en klønete måte enn urealistisk kanskje. Spesielt det ene hoppet hans så litt morsomt ut. Meen, var mange godbiter på den messen, så et par av dem bør i alle fall slå til og bli skikkelige killer-spill. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) Jøss!! Da kan eg ihvertfall legge til Uncharted som ein av grunnene mine til å kjøpe ein PS3. Syns det såg fantastisk bra og underholdenes ut Endret 17. mai 2007 av Mala Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Gledar meg stort til Uncharted, det er såfall sikkert! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 The big news out of the event is that due to the extra space that Blu-ray affords, the Collector's Edition of Stranglehold on the PS3 will include Hard Boiled on the disc in full HD. Link Da vet jeg hvilken versjon av Stranglehold jeg kommer til å kjøpe i hvert fall 8632432[/snapback] Nice. Blir nok PS3 utgåva på meg òg då. Nokon som har sett Sega Rally videoane? Fytti det såg dårleg ut. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Uncharted så genialt ut, og Heavenly Sword blir nok et kjøp. Resten av spillene interesserer meg ikke like mye. Hva har dem gjort med håret på hu dama i Heavenly Sword? Det så latterlig ut.... Off topic: Har folket sett den nye Transformers traileren? Geniale saker.... Endret 18. mai 2007 av Norse360 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Off topic:Har folket sett den nye Transformers traileren? Geniale saker.... 8637070[/snapback] Jau, og alt eg har å seie er:Jesus on ice skates...... Den filmen blir så fantastisk!! Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Uncharted ser utrolig feet ut. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Uncharted ser utrolig feet ut. 8637379[/snapback] Litt usikkert om det er bra eller dårlig jeg. Kommer an på om man liker føtter eller ikke kanskje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå