Gå til innhold

Sony Gamers Day videoer

Anbefalte innlegg

Yo yo gutta:p

Først og fremst vil jeg si gratulerer med dagen. Også vil jeg gjerne dele den første traileren av nye Socom: Confrontation med dere .

Developer: Slant Six Games

Release date: November 2007

SOCOM Confrontation is the new SOCOM Navy Seals game which is headed to the Playstation 3's online store. The game supports 32 players and will be sold both online and on a blu-ray disc. The game was first shown at SCEA's Gamers Day.

Link: http://www.gametrailers.com/player.php?id=...ype=wmv&pl=game

PS: Ligger flere nye videoer på Gametrailers fra Gamers Day..som f.eks: Lair, Uncharted og Heavenly Sword. Uncharted ser sinnsykt bra ut:p

Link: http://www.gametrailers.com/

Endret av Enigma123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
The big news out of the event is that due to the extra space that Blu-ray affords, the Collector's Edition of Stranglehold on the PS3 will include Hard Boiled on the disc in full HD.

Link

Da vet jeg hvilken versjon av Stranglehold jeg kommer til å kjøpe i hvert fall :D

Lenke til kommentar

Heavenly Sword så helt utrolig nydelig ut, selv med den lave frameraten i den utgaven de viste. Dette kan virkelig bli PS3 sitt Gears of War grafikk messig.

Pain så morsomt og orginalt ut, men kanskje litt begrenset hvor lenge et slikt spill vil være morsomt.

Socom synes jeg ikke så noe bra ut i det hele tatt.

Unchartered er nok det spillet jeg gleder meg mest til av disse, grafikken var bra, selv om det hele ser litt "animert" ut og ikke så realistisk, og animasjonene så ikke bra ut, men det blir forhåpentligvis bedre innen release.

Lenke til kommentar

Socom: Confrontation blir et PSN spill. kun Online. Det er jo ikke Zipper som har laget det. Zipper jobber på spreng med SOCOM 4 as we speak og det er dette som jeg venter på. Eneste spillet som gjelder for meg mtp. underholdende og miljø er SOCOM serien så dette må bare levere varene.

Pain kan være utrolig artig hvis de kan legge til nye ting senere. Mulighet for multiplayer hadde vært moro:)

Lenke til kommentar

Uncharted virker noe skuffende. Det er tydelig at teamet ikke har jobbet med realistiske spill tidligere. Lite troverdige animasjoner og hele pakka føles som en rimelig generisk tredjepersons shooter.

Ratchet virker derimot meget lovende. Groovatron-våpenet er allerede en klassiker! Grafikken er også meget solid.

Heavenly Sword er vakkert, men det har vi visst lenge.

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Uncharted virker noe skuffende. Det er tydelig at teamet ikke har jobbet med realistiske spill tidligere. Lite troverdige animasjoner og hele pakka føles som en rimelig generisk tredjepersons shooter.

Kødder du? Du kan seriøst ikke eie mye estetisk sans. Det ser jo fantastisk lovende ut!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...