Enigma123 Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) Yo yo gutta:p Først og fremst vil jeg si gratulerer med dagen. Også vil jeg gjerne dele den første traileren av nye Socom: Confrontation med dere . Developer: Slant Six GamesRelease date: November 2007 SOCOM Confrontation is the new SOCOM Navy Seals game which is headed to the Playstation 3's online store. The game supports 32 players and will be sold both online and on a blu-ray disc. The game was first shown at SCEA's Gamers Day. Link: http://www.gametrailers.com/player.php?id=...ype=wmv&pl=game PS: Ligger flere nye videoer på Gametrailers fra Gamers Day..som f.eks: Lair, Uncharted og Heavenly Sword. Uncharted ser sinnsykt bra ut:p Link: http://www.gametrailers.com/ Endret 17. mai 2007 av Enigma123 Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) Utrolig mye kult ute der i dat.. trailere fra heavenly sword, socom, lair, ratchet & clank, littlebigplanet, eye of judgement.. en skikkelig ps3 blowout ... digg. Happy 17 mai Endret 17. mai 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Her er en fin oversikt, med previews, bilder og videoer av det meste. Oversikten blir kontinuerlig oppdatert: http://ps3.ign.com/articles/788/788743p1.html IGN er best! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Fy fan så mye digg. Laster ned som bare juling. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) Sjekk ut Pain, ser ganske kult ut. Kommer kun på PSN tror jeg. Endret 17. mai 2007 av Enigma123 Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 haha pain så morro ut.. for en "reklame". "My kids is NOT going to play this game" .. supert Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Uncharted ser meget meget bra ut. Gamers Day viser litt av potensialet til ps3. Heavenly Sword ser også sinnsykt kult ut. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 hahaha! Så akkurat Pain traileren å det ser drittkult ut.. Fysikk og smerte er som hånd i hanske. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 The big news out of the event is that due to the extra space that Blu-ray affords, the Collector's Edition of Stranglehold on the PS3 will include Hard Boiled on the disc in full HD. Link Da vet jeg hvilken versjon av Stranglehold jeg kommer til å kjøpe i hvert fall Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) Nice, da blir det nok PS3 versjonen på meg også Endret 17. mai 2007 av Enigma123 Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 haha Pain så jo bare kongemoro ut da:) Dette tror jeg kan bli artig:D Skal også kjøpe Stranglehold på Ps3:) Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) Mmmm.. Mye snadder her ja.. En liten gif for anledningen: Endret 17. mai 2007 av Fhj Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Heavenly Sword så helt utrolig nydelig ut, selv med den lave frameraten i den utgaven de viste. Dette kan virkelig bli PS3 sitt Gears of War grafikk messig. Pain så morsomt og orginalt ut, men kanskje litt begrenset hvor lenge et slikt spill vil være morsomt. Socom synes jeg ikke så noe bra ut i det hele tatt. Unchartered er nok det spillet jeg gleder meg mest til av disse, grafikken var bra, selv om det hele ser litt "animert" ut og ikke så realistisk, og animasjonene så ikke bra ut, men det blir forhåpentligvis bedre innen release. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 nei og nei...trodde Syphon Filter Leon var til ps3...heldigvis kom PSP logoen på slutten... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 HS ser heilt herkig ut, men eg savner litt blod? Mulig å få slått dette på i retail kansje? SOCOM såg egentlig rimelig kjipt ut grafikkmessig, meg liker slike spill så det blir nok eit potensielt kjøp ja Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Socom så da temmelig kult ut for meg. Men blir det et "fullblods" spill, eller et litt mindre Ps-store-aktig spill? Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Socom: Confrontation blir et PSN spill. kun Online. Det er jo ikke Zipper som har laget det. Zipper jobber på spreng med SOCOM 4 as we speak og det er dette som jeg venter på. Eneste spillet som gjelder for meg mtp. underholdende og miljø er SOCOM serien så dette må bare levere varene. Pain kan være utrolig artig hvis de kan legge til nye ting senere. Mulighet for multiplayer hadde vært moro:) Lenke til kommentar
kilik Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) Uncharted virker noe skuffende. Det er tydelig at teamet ikke har jobbet med realistiske spill tidligere. Lite troverdige animasjoner og hele pakka føles som en rimelig generisk tredjepersons shooter. Ratchet virker derimot meget lovende. Groovatron-våpenet er allerede en klassiker! Grafikken er også meget solid. Heavenly Sword er vakkert, men det har vi visst lenge. Endret 17. mai 2007 av kilik Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Uncharted virker noe skuffende. Det er tydelig at teamet ikke har jobbet med realistiske spill tidligere. Lite troverdige animasjoner og hele pakka føles som en rimelig generisk tredjepersons shooter. Kødder du? Du kan seriøst ikke eie mye estetisk sans. Det ser jo fantastisk lovende ut! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Vel, det var mitt inntrykk etter å ha sett ca. 10 min. gameplay. Forhåpentligvis tar jeg feil. De har uansett ca. 6 mnd. utviklingstid igjen, så mye kan forbedres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå