Svennien Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 hvilket av disse kabinettene ville du valg?? og hvorfor? Penger er ikke ett problem... Gigabyte 3D Aurora Chieftec giga Gx-01 Lenke til kommentar
Pingo669 Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Vel jeg ville ha valgt Gigabyte Aurora kabinettet Siden jeg har det selv Vil påsta at det er et godt kabinett, go plass, og lett tilkoblinger på alt. Eneste du trenger skruer på er for og feste HK. Ett annet pluss er 2xUSB, 1x1394 og lyd i front, samt ett fancy lys^^ som lyser logoen på skrivebordet ditt^^ (følger med ekstra plate for og lage egen logo) Så der har du mitt synspunkt, kommer veldig ann på hva du skal bruke kabinettet til, for hvilket du burde kjøpe Mvh - Thor Lenke til kommentar
Svennien Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 yser logoen på skrivebordet ditt^^ (følger med ekstra plate for og lage egen logo) Så der har du mitt synspunkt, kommer veldig ann på hva du skal bruke kabinettet til, for hvilket du burde kjøpe Mvh - Thor 8631701[/snapback] skal bruke det til gamin bl. a. Lenke til kommentar
Pingo669 Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 skal bruke det til gamin bl. a. 8631891[/snapback] Vel da går jeg utifra at det skal være masse hardkjørt hardware innvendeig, altså mye varme, enda en grunn ti og velge Gigabyte kabinettet siden det har netting på siden (les. god luftgjennomstrømning). Er forresten bare og ta en skrutrekker e.l. og lage 4 hull i gitteret, så passer en 120mm vifte rett inn;) kan minst sette inn 2 på gitteret. Det er også ferdig oppsatt til at du kan kjøre vannkjøling, hull på baksiden er klar så her har du valgfrihet uten problemer Mvh - Thor Lenke til kommentar
Svennien Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 Er det plass til Noctua NH-U12F i Gigabyte 3D aurora? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Er det plass til Noctua NH-U12F i Gigabyte 3D aurora? 8645171[/snapback] ja, noctua er ikke en så enormt stor kjøler. 3D aurora er eit relativt kraftig og stort kabinett såå.. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg tror du bør velge Gigabyte 3D-Aurora framfor Chieftech sitt kabinett. Mye penere design. Og ja, Noctua kjøleren passer i Auroraen. Lykke til med kjøp av kabinett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå