dudley.no Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 min ps3 støver ned ,kommer det snart noen STORE titler på konsollen snart?? Hva med @store?xbox har jo fått 3-4 spillbare demoer på bare 1 uke Vil ha mere downloadble snacks på ps3 NÅ Har "alle" 3 kontoer uten at det hjelper så mye..... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Kommer noen nye spill snart. Trukke det var så mye på starten av Xbox360 heller,men plz ingen X360 Vs Ps3. Spill som kommer Lenke til kommentar
Runebassen Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 sjekk ut GameTrailers.com for en del nytt fra Sony Gamers'day Lenke til kommentar
kilik Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) Juni: SingStar, The Darkness Juli: Ninja Gaiden Sigma Ellers er det ikke noe å snakke om før til høsten. Endret 17. mai 2007 av kilik Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 min ps3 støver ned ,kommer det snart noen STORE titler på konsollen snart??Hva med @store?xbox har jo fått 3-4 spillbare demoer på bare 1 uke Vil ha mere downloadble snacks på ps3 NÅ Har "alle" 3 kontoer uten at det hjelper så mye..... 8631530[/snapback] samma her gitt...tar en klut og tørker av den verste støven av og til.. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Maa naermest sette inn PS3 med antistatisk spray. Den suger jo til seg stoev som bare juling. xD Heldigvis saa er min PS3 splitter ny, saa har ganske mye moro i vente fremdeles med Resistance, Oblivion osv. Har ogsaa enda en del uker igjen i California, saa er ikke akkurat spilling som jeg fokuserer mest paa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå