lagopus Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Skal overføre redigert video på 8 GB til Seagate ekstern harddisk. Men får bare melding om feil ved kopiering. : KAN IKKE KOPIERE.... IKKE NOK DISKPLASS. Men det er 100 GB ledig. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
valentino Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Den eksterne disken din har sikkert FAT32 filformat. Dette formatet takler ikke større filer enn ca 4GB. Dersom du ønsker å legge over en så stor fil som du har så må du konvertere disken over til NTFS (eller et annet gunstig filformat) eller formatere den til NTFS. Om du gjør dette tror jeg at det kommer til å fungere. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Vent litt skal jeg finne en side så det står åssen du skal konvertere fra FAT32 te NTFS.... Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Her fant jeg siden jeg lette etter, her står det åssen du skal gjøre det åsså...http://www.aumha.org/win5/a/ntfscvt.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå