Bruker-88036 Skrevet 17. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2007 Kom over denne når jeg gikk en tur i Fredrikstad forleden. Hva syns dere? Kan man gjøre noe og få noe ut av det? Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 17. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2007 Du kunne lagt deg på bakken og tatt bildet fra siden. Tror nok at det hadde gitt mer en dette ovenfra og ned perspektivet. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 17. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2007 Som _ART_ sa, legg deg ned på siden. Ble kjedlig fra den vinkelen. Lenke til kommentar
jammi Skrevet 17. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2007 Dette ble nok litt i kjedeligste laget. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. mai 2007 Ok, skjønner. Det er vel ikke helt min greie å ta slike bilder. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 17. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2007 Mitt synspunkt er at objektet er noe ubehagelig å se på uansett vinkel. Et meget skittent bilde om dere skjønner.. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 18. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) hmm.. På tross av alle de negative kommentarene, synes jeg ikke det var så verst, kanskje ikke superbra, men fortsatt ikke så dorlig. Får meg til å tenke litt på dette med sprøyter i naturen. Og dette bilde kunne kanskje ha funket i en miljø kampanje, eller noe liknende. Jeg gjorde noen endringer hvis det er greit. Endret 18. mai 2007 av Aak1 Lenke til kommentar
JPTvete Skrevet 18. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2007 Kom over denne når jeg gikk en tur i Fredrikstad forleden. Hva syns dere? Kan man gjøre noe og få noe ut av det? 8631483[/snapback] Hvor i Fredrikstad er dette? Bor der selv og vil vite hvor man skal holde ungene borte fra... Et slikt bilde vekker følelser og sinne hos meg.. Ståle Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mai 2007 Hvor i Fredrikstad er dette? Bor der selv og vil vite hvor man skal holde ungene borte fra... Et slikt bilde vekker følelser og sinne hos meg.. Ståle 8643194[/snapback] Jeg er ikke så kjent.. Men fra Bydalen og forbi bryggeriet. Der er det en dal med ett vann. Mellom denne dalen og Glomma så ligger det ett berg. (Uten noen boliger). Oppå der lå det, så ut som det var ett "grillsted" med diverse søppel liggende igjen. Grill, tombokser og denne.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå