bucks Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Har et lite problem med onboard audio delen på mitt Microstar 845PE MAX2-BFIR, Mainboard S478 Intel 845PE ATX Audio LAN IEEE1394 Raid Bluetooth UDMA100 hk. Problemet ligger i at det er så veldig lav output og input på lyd delen. Har satt all lyd på fullt men hører nesten ingenting. Testa med mic og var lav input der. Hørte nesten ingenting. Samma gjaldt line in, akkurat like lavt. Har testa med flere forskjellige drivere men blir ikke noe bedre. Sjekke msi live update og fikk bekrefta at jeg hadde den nyeste bios versjonen. Vet liksom ikke helt hva som kan være galt. Har både prøvd med og uten den s bracket delen. Uten at det hjalp nevnverdig. Like lav output samma om jeg kobla til pc høyttalere tv eller stereo. Er såvidt jeg hører noe når det står på fullt. Håper noen kan hjelpe meg med det problemet. Skjønner liskom ikke helt hva som kan være galt, bortsett fra at kortet er defekt på lyd-delen. Er c-media chipset. (Har justert frem og tilbake i alle mulige vinkler på setup delen under mixeren, uten at det hjelper noe særlig.) Ser frem i mot ett svar hvor noen kan hjelpe. Forresten noen som kjenner til om det er lett og få bytta hk? I og med at det sannsynligvis er det som er defekt. Har hørt det kan være litt vanskelig og få bytta. Kjører Xp med Sp1 P4 2.4 Ghz 512 ddr Asus GF4 ti4200 128mb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå