smiled Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Heisann. Jeg har 2 skjermer, en 21 tommer og en 15 tommer flat skjerm. Kjører vertikalt delt bilde og synes det er greit bortsett fra at Taskbaren min strekker seg over begge skjermene, jeg ønsker at det skal være 2 taskbarer, eller at det kun er på den ene, er det mulig? Noen som såfall kan gi meg et hint om hvordan? Lenke til kommentar
Dings Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Jeg kjører selv flere skjermer (3) og jeg bruker et program som heter Ultramon for å jholde orden på taskbarene mine. Det støter sansynlig vis kun 2 skjermer for jeg mangler taskbare på skjerm nr. 3 hos meg, men det bør ikke bli noe problem for deg. Programmet finner du bl.a. på www.downloads.com Lykke til! Mvh. Dings Lenke til kommentar
smiled Skrevet 29. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2002 Jeg får ikke lagt inn begge skjermene mine. Programmet finner bare den ene. Noen som har et annet program å anbefale? Lenke til kommentar
smiled Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 Er det virkelig så få som bruker dualskjerm? Jeg tar snart livet av Oppgavelinjen min Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Når jeg hadde GF2 MX400 med dualview, så kjørte jeg to skjermer. Da valgte jeg ikke "Extend desktop", men "New desktop" Da var det diverse ting jeg kunne trykke (ALT+q osv) for å sende det aktiverte programmet til den andre skjermen. Lenke til kommentar
smiled Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 Programmene flytter jeg jo over til skjermen jeg vil ha det på, men iriterende at programlinjen går over begge skjermene. Lettere å holde oversikt om denne kun hadde vært på den ene skjermen. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Jeg har 3 skjermkort, men får ikke til det tredje :-( har kun en taskbar på "hovedskjermen" mens den andre bare har skrivebordet... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Edit* dualmon støtter like mange skjermer som du har. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Det kommer vel litt an på hvordan du kjører dual. Hvis du har et skjermkort som "emulerer" f.eks. 1024*2(768), blir vel taskbaren strukket. Jeg har ett skjermkort, gf4 med to utganger, og har stilt det inn slik at det virker som to skjermkort/to skjermer. Da får jeg taskbaren kun på den ene skjermen hvertfall.. Lenke til kommentar
smiled Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 hardware ting er ikke min greie. Hvordan finner jeg ut hvordan jeg kjører dual? Som du sier virker det som om jeg bare emulerer dual, hvordan kan jeg få endret dette? Kortet jeg har er et ASUS GeForce Ti4200-8x 128 mb ddr. AGP. Programmet som brukes er nView, om noen har noe kjenneskap til dette. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Da valgte jeg ikke "Extend desktop", men "New desktop" Finner du denne muligheten? Lenke til kommentar
smiled Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 Da valgte jeg ikke "Extend desktop", men "New desktop" Finner du denne muligheten? Nei :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå