Syntech Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 hvor finner jeg et program som jeg kan bruke til å lage samme lydvolum på alle mp3 filene mine? Er plagsomt når en sang har veldig lavt volum og en annen har veldig høyt. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Musichmatch Jukebox har en funksjon som heter volum leveling. Tror det kan vere det du leter etter. Vet ikke om noe program som gjør utelukkende dette. Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 har du nero kan du laste den MP3PRO da kan du få 128kb sanger til 320 max Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 den finn du på kazaa eller winmx Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 har du nero kan du laste den MP3PRO da kan du få 128kb sanger til 320 max Er det du eller jeg som har missforstått spørsmålet? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 har du nero kan du laste den MP3PRO da kan du få 128kb sanger til 320 max Er det du eller jeg som har missforstått spørsmålet? Tror nok at det er han...Om jeg ikke har tatt helt feil jeg også Lenke til kommentar
bidz Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 normalizing ødelegger spesielt høye frekvenser, samt ødelegger også det originale lydbildet. Bruk ReplayGain istedenfor. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 normalizing ødelegger spesielt høye frekvenser, samt ødelegger også det originale lydbildet. Bruk ReplayGain istedenfor. Må si meg enig, men vil han ødelegge musikken sin får han gjøre det. Så gjør han ikke det igjenn :wink: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 normalizing ødelegger spesielt høye frekvenser, samt ødelegger også det originale lydbildet. Bruk ReplayGain istedenfor. Korrekt, Er et meget bra lite program som gjør en meget bra jobb. Lenke til kommentar
frans Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Har veldig god erfaring med mp3gain. Dette programmet skal normalisere lyden til et visst nivå (som du selv definerer) uten at lydkvaliteten skal endres. Bruk et slikt program dersom du tenker å brenne CDer. Skal du bare avspille musikk på PCen er nok med en jukeboks med normaliseringsfunksjon på avspillingen. Registrerer at nero 5.5 har en normaliseringsfunksjon uten at jeg har prøvd den. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 www.geocities.com/mp3gain det eneste "normalizing" programmet som fungerer på en måte slik at ikke lydkvaliteten forandres. Det er basert på ReplayGain teknologien (www.replaygain.org). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå