Gå til innhold

utrolig tanke leser!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe nøye plasserte tall i forhold til tegn... Finner "løsningen" om du googler litt.

8630912[/snapback]

Fant det ut jeg også. Men ble bare så overbevist fordi jeg prøvde å tenke på ett symbol uten å regne ut noe. Å da ble det samme symbol. Gjorde det mange ganger.. Var vel bare tilfeldigheter

Endret av Repuls3d
Lenke til kommentar
Provde to ganger, feil begge gangene.  Tenkte paa 36, 3+6=9 36-9=25.

Den kom med symbolet til 5 istede...

8631033[/snapback]

36 - 9 er vel egentlig 27 :-)

Artig liten sak. Må innrømme at jeg ble ganske så forundret. Men jeg klarte ikke styre meg så jeg måtte finne løsningen (finnes i spoileren nedenfor)

Er du sikker på at du vil se løsninge?

Er du helt sikker?

Du må være helt sikker; det er ingen vei tilbake

Ok jeg skal gi meg. Den er i neste!

Endret av AndyG
Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Når du regner det på den måten som det er angitt, vil alle tall ende opp på noe som er med i 9-gangen. Det er ikke verre enn at den setter det samme symbolet ved siden av alle tallene i 9-gangen, og deretter viser det til deg.

Kikk litt nærmere, så ser du at 9, 18, 27, 36, 45 osv. har samme symbolet, selv om det skifter for hver runde, har alle samme symbolet, hver gang.

Ganske kjekt triks uansett. :)

Lenke til kommentar

Denne er lett å finne ut av da. Bare se på f. eks tallet 67, trykk på sirkelien.. se på 67 igjen. nå har 67 et annet symbol der

edit: Glemte å quote at den går etter 9 gangen.

Endret av Nstin
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...