Teodor1979 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Finner ikke reset-knappen på denne routeren. Pleier ikke denne å sitte inne i et lite hull en eller annen plass på jævelskapet? Lenke til kommentar
formann Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Finner ikke reset-knappen på denne routeren. Pleier ikke denne å sitte inne i et lite hull en eller annen plass på jævelskapet? 8630900[/snapback] Jeg tipper du får resatt routeren din ved å koble en kabel fra WAN-port til en av LAN-portene. Dette er trikset 3com har brukt i mange år, så regner med at du får ordnet det på denne måten. Mulig du må nappe strømmen, for så å koble den til etter at du har koblet til TP-kabel. Gudd løkk Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Finner ikke reset-knappen på denne routeren. Pleier ikke denne å sitte inne i et lite hull en eller annen plass på jævelskapet? 8630900[/snapback] Jeg tipper du får resatt routeren din ved å koble en kabel fra WAN-port til en av LAN-portene. Dette er trikset 3com har brukt i mange år, så regner med at du får ordnet det på denne måten. Mulig du må nappe strømmen, for så å koble den til etter at du har koblet til TP-kabel. Gudd løkk 8630985[/snapback] Takk for tips! Mulig jeg er litt treg oppe i hjernebarken, men den måten å resette på har jeg aldri visst om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå