CrowaX Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Nå tok det litt veldig lang tid til jeg fikk firewire kabelen slik at jeg kunne få fikset den andre kortfilmen til høy kvalitet, så da laget jeg denne. Også i lav kvalitiet. Jeg må jo ha noe å gjøre mens jeg venter på firewire kabelen! The Loner er også bare en liten tulle film, men jeg vil likevel få litt tilbakemelding på den. Lenke til kommentar
CrowaX Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Bump! Ingen komentar? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Bildekvaliteten var ikke akkurat så veldig god, men det er vel tilgivelig, med tanke på at det hele ble filmet med mobil. Kamerabruken er for det meste ganske god, og musikken passer godt (Ennio Morricone?). Ble kanskje litt langdryg med tanke på at "ingenting" skjer. Lenke til kommentar
CrowaX Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 Bildekvaliteten var ikke akkurat så veldig god, men det er vel tilgivelig, med tanke på at det hele ble filmet med mobil. Kamerabruken er for det meste ganske god, og musikken passer godt (Ennio Morricone?). Ble kanskje litt langdryg med tanke på at "ingenting" skjer. 8644541[/snapback] Takk for tilbakemelding Vist jeg ikke tar helt feil så er musikken Gymnopedie I (eller var det II) av Eric Satie. Lenke til kommentar
eternalnico Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Veldig dårlig kvalitet. Men bra plassering av kamera og sånt.. Og musikken passet veldig godt =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå