Tmz Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg har ikke noe problem med å skrive riktig hvis jeg vil, men går det fort kan det kanskje være litt skrivefeil. Men skjer da stadig at jeg har skrevet uten skrivefeil selv om jeg har vært så full at jeg sliter med å stå på beina. Hvem jeg skriver til og hva jeg skriver er jeg mer beskymret over. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Klarer ikke og logge inn på pcen en gang i fylla jeg^^ Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Jeg unngår bevist PC'en i fylla... Burde kanskje gjort det med mobilen til tider, men er vel greit om jeg skal ha tak i taxi eller ringe 1881 for gaiding gjennom et ukjent boligfelt/sted. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Jeg synes det er teit å skrive som en idiot bare fordi man er full. Man skriver jo gjerne ikke sånn på grunn av alkoholen. Det blir å agere. MEN, når jeg er full synes jeg ikke dette er teit. Da er det bare morsomt, og blir ikke flau over å agere på den måten. Så det bidrar nok mye til at jeg skriver lame i fylla. Jeg bryr meg rett og slett ikke om hvor teit jeg er. Ikke at jeg faktisk bommer på tastene. Endret 24. mars 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Lennz Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Synes det går greit å skrive når man er full, om man konsentrer seg litt!! Har vært rave full flere ganger, men skrivinf går greit, mangler kanksje noen bokstaver innimellom, men ikke vært på dette nivået enda! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå