papirvann Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 så noen som er 15 kan ikke ha drokket seg sørpe full? 8814662[/snapback] Klart det, men vi har en tendens til å skryte av det. Og derfor skrive feil. 8814673[/snapback] ja det var det, flaut når slikt skjer Lenke til kommentar
xersess Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 så noen som er 15 kan ikke ha drokket seg sørpe full? 8814662[/snapback] Klart det, men vi har en tendens til å skryte av det. Og derfor skrive feil. 8814673[/snapback] eg skryter ikkje av nokke som helst. bare seier at det går ann å vere så dritings at du faktisk ikkje klarer å skrive rett. den som skryter her er nokk du: om at du har så mykje erfaring. Lenke til kommentar
hjaadd Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Det er dritmorsomt å prøve å skrive på datan når man er drita Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hender seg ganske ofte at jeg skriver på forumet når jeg er snørpings. Skriver fullstendig riktig uten en eneste skrivefeil da også. Ikke'no probblem nei! Samme gjelder sms også i fylla. Sjeldent det er noe skrivefeil da heller. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 jeg pleier og snakke med telefonen feil vei når jeg er sørpings men ellers går sms og skriving helt fint Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) A Challenge has appeared: Bruk skjermtastatur nestegang man fylleposter! jeg pleier og snakke med telefonen feil vei når jeg er sørpings men ellers går sms og skriving helt fint Tar bare ekstra lang tid og skrive sms... Endret 22. april 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
V-by Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Tastatur går sånn nogenlunde greit hvis man konser. Ellers er det passe hardt. SMS er værre, og blir ofte litt feil der. Ellers så sender jeg bare sms-er jeg aldri skulle ha sendt Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Om du skriver fort blir det jævli mye feil, men om du konser kan du greie å skrive nogenlunde riktig. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Selv klarte jeg å finne driver til PS2 eyetoy kamera, og det husker jeg ikke selv egentlig.. Husker jeg brukte det da.. Fikk satt det på og sovna like etterpå.. Det var den kvelden onkel politi la meg i jern.. da var jeg nok rimelig full.. og likevel klarte jeg det.. Så, tyder nok på at man klarer å skrive riktig om man vil! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Syns det er en litt unødvendig diskusjon her.. Hvis det ikke var ekte, så var et allikevel morsomt! Er vel selve ideen som er morsomt syns nå jeg Lenke til kommentar
aardwolf Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 uhm ville bare si att det å skrive rett i fylla er somregel inget problem.. porblemet er snarere hva du skriver Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) vofor er alkloghol så efefektful?t Endret 5. juni 2008 av Bjørshol Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Det vanlige her er vel å sende diverse flørtemeldinger til venninder... Det blir litt flaut^^, Og ringe til personer som jeg bare prater med en gang i året. Sånn kan det gå. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Word.. Eller kanskje har fått ett nr engang, som man har på telefonen, og plutselig finner ut at man skal ringe de.. Gjerne etter ett halvtår eller mer.. Hadde en morsom tulleringing en gang til ei slik.. Var utrolig når hun gikk 5 på! Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Tastatur går sånn nogenlunde greit hvis man konser. Ellers er det passe hardt. Hæ? Blander du inn engelsk kanskje? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...=n&renset=j Hæ? Har du sovet i norsktimene? Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Nja... altså, jeg ville ikke brukt hardt om noe som ikke er kontinuerlig, f.eks hvis du alltid var full og brukte et tastatur hele dagen. Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hender seg ganske ofte at jeg skriver på forumet når jeg er snørpings. Skriver fullstendig riktig uten en eneste skrivefeil da også. Ikke'no probblem nei! Samme gjelder sms også i fylla. Sjeldent det er noe skrivefeil da heller. Jeg er ikke så redd for skrivefeilene i fylla. Litt værre med hva man skriver til hvem... Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hahaha, jeg lo godt. Det minner meg om den gangen jeg var "glar som klass". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå