tinemelk1234 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) ssd Endret 19. mai 2007 av tinemelk1234 Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Prøv noen forskjellige typer øl... Lenke til kommentar
tinemelk1234 Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 har testa isbjørn og tuborg, isbjørn skal vel være et litt "lysere" øl, og dermed litt mer lettlikende, men det funker ikke for meg :S Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Prøv litt lettøl. Disse er ofte milde og gode og så ta det derfra Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Og i denne tråden finnes det en god del meningsutvekslinger om diverse typer øl: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=609631 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Hvis du ikke liker øl, ser jeg ikke noen grunn til å tvinge det i seg. Da bør man egentlig spørre seg hvorfor man drikker? Hvis du bare drikker for å bli full, finnes det enklere måter enn å tvinge i seg halvliter på halvliter med øl... ettpar vodkashots f.eks. ja, det smaker herk, men det gjør tydeligvis øla og, men det går fortere. Drikker du for kosen, bør du finne deg noe annet å drikke, noe du liker og ikke må tvinge ned.... Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Jepp... Anbefaler en søt liten rusbrus til trådstarter... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Det finnes så mangt å drikke utenom rusbrus.... er vel egentlig bare å søke på drinkoppskrifter så finner du masse som er namnam uten å gi samme brekk følelser som øl iallefall gir undertegnede Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Hørtes bare rimelig desperat ut... Starte en Øltråd fordi man ikke tåler øl og får for lite ukepenger til Donaldsprit? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Joda, men det er mange unge som liksom ikke fatter at enkelte personer som bare ikke takler øl og tror at alle må "vende seg til det" ved å trøkke i trynet. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Tinemelk har kanskje løsningen uten at han vet det selv.... I alle fall de neste 10 - 15 årene..... Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Tinemelk har kanskje løsningen uten at han vet det selv.... I alle fall de neste 10 - 15 årene..... 8630972[/snapback] I det nedlatende hjørnet i dag? :!: Men må jo egentlig si meg enig. Den litt bitre smaken øl har faller generelt bedre i smak hos voksne enn hos tenåringer. Trådstarter kan evt. prøve noen milde øltyper som f.eks Miller's eller Budweiser. Likevel tviler jeg på om det er noe særlig håp siden tuborg (som han har drukket endel ganger) må kunne regnes som et nokså mildt og lettdrikkelig øl. Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Hello? Hvorfor skal du drikke den drinken hvis du ikke liker den? Bli med paa fester men ikke drikk det hvis du ikke liker det da. Saa enkelt er det. Eller maa du absolut drikke det? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 har testa isbjørn og tuborg, isbjørn skal vel være et litt "lysere" øl, og dermed litt mer lettlikende, men det funker ikke for meg :S 8630844[/snapback] Du kan jo alltids prøve å ta deg en Corona. Det er (i min mening) mer mettende enn Tuborg men det smaker bedre. Jeg synst Corona er midre surt enn bla. Tuborg. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Hva er vitsen med å helle noe i seg som man overhodet ikke liker? Jeg tar en øl til maten i ny og ne og på fest, men det er fordi jeg liker øl. (bare å sitte ute i sola med en iskald pils er herlig ) Miller, Corona og flere andre kanskje faller bedre i smak, men koster mer. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Kjøp deg noe du liker. Å være beruset på noe du ikke liker gir ikke noen god følese. Bland deg en drink, kjøp rusbrus, cider etc. Blir litt dyrere, men burde ikke være et problem hvis man ikke er totalt fyllik. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Prøv forskjellige ting. Finnes MANGE typer øl vettu Personlig syntes jeg Borg og Carlsberg er de beste. Borg er søt og enkel + veldig billig spørr du meg Carlsberg er GOD GAMMELDAGS norsk og mørk øl som er utrolig god bare vent kanskje til du blir litt eldre eller noe? før eller siden elsker du det! Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Kan jo prøve deg på newcastle brown ale... var den jeg begynte med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå