Gå til innhold

ØL! nam? eller

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke liker øl, ser jeg ikke noen grunn til å tvinge det i seg. Da bør man egentlig spørre seg hvorfor man drikker? :hmm:

Hvis du bare drikker for å bli full, finnes det enklere måter enn å tvinge i seg halvliter på halvliter med øl... ettpar vodkashots f.eks. ja, det smaker herk, men det gjør tydeligvis øla og, men det går fortere.

Drikker du for kosen, bør du finne deg noe annet å drikke, noe du liker og ikke må tvinge ned.... :roll:

Lenke til kommentar
Tinemelk har kanskje løsningen uten at han vet det selv.... :) I alle fall de neste 10 - 15 årene.....

8630972[/snapback]

I det nedlatende hjørnet i dag? :!:

Men må jo egentlig si meg enig. Den litt bitre smaken øl har faller generelt bedre i smak hos voksne enn hos tenåringer. Trådstarter kan evt. prøve noen milde øltyper som f.eks Miller's eller Budweiser. Likevel tviler jeg på om det er noe særlig håp siden tuborg (som han har drukket endel ganger) må kunne regnes som et nokså mildt og lettdrikkelig øl.

Lenke til kommentar
har testa isbjørn og tuborg, isbjørn skal vel være et litt "lysere" øl, og dermed litt mer lettlikende, men det funker ikke for meg :S

8630844[/snapback]

Du kan jo alltids prøve å ta deg en Corona. Det er (i min mening) mer mettende enn Tuborg men det smaker bedre. Jeg synst Corona er midre surt enn bla. Tuborg.

Lenke til kommentar

Hva er vitsen med å helle noe i seg som man overhodet ikke liker?

Jeg tar en øl til maten i ny og ne og på fest, men det er fordi jeg liker øl.

(bare å sitte ute i sola med en iskald pils er herlig :))

Miller, Corona og flere andre kanskje faller bedre i smak, men koster mer.

Lenke til kommentar

Prøv forskjellige ting. Finnes MANGE typer øl vettu :)

Personlig syntes jeg Borg og Carlsberg er de beste.

Borg er søt og enkel + veldig billig spørr du meg

Carlsberg er GOD GAMMELDAGS norsk og mørk øl som er utrolig god

bare vent kanskje til du blir litt eldre eller noe?

før eller siden elsker du det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...