Ullsokk Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Har 2 pc'er koblet sammen med ADSL på en SMC barricade 7004.. Med en Telenor 384128 linje.. Jeg spiller endel CS, og når noen sendte en mail på den andre pc'en så fikk jeg en gruuuusom ping! Det jeg lurte på var om det fantes et program som fikk fordelt hastigheten slik at f.eks min pc, får 40kb og den andre får max10.. (av 50kbsec som vi sier er max til å laste ned med) Det programmet hadde vært redningen for meg! Lenke til kommentar
atticus Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 ja da hadde livet vært enkelt da Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Veit ikkje om noke sånt program då, men CS sluker da ikkje så masse bandwith... CS overfører ca 5kbps inn og ut i sekundet.... Lenke til kommentar
MrNutcase Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Draco. Hvilke innstillinger har du på routeren? Har SMC barricade 7004 selv, men får ikke til å spille CS. Får ikke oppdatert servere eller joinet spill. Har du peil?? Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 29. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2002 Veit ikkje om noke sånt program då, men CS sluker da ikkje så masse bandwith... CS overfører ca 5kbps inn og ut i sekundet.... Nei, jeg vet det.. Men når noen surfer eller sender mail, så får jeg en sinnsyk ping! Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 29. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2002 Draco. Hvilke innstillinger har du på routeren? Har SMC barricade 7004 selv, men får ikke til å spille CS. Får ikke oppdatert servere eller joinet spill. Har du peil?? Jeg bare satt opp routern slik det sto i manualen jeg.. alt har funka fint bortsett fra DCC i irc, som jeg ikke har giddi og gjort no med enda! Ta reset defaults på routern og prøv igjen! Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Proxyserver så får du regulert hva som skal brukes av båndbredden (kremt). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå