Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

cisco catalyst 2950 series

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er noke hyper terminal som er nevt , men du kan og bruke putty (serial versjon) du må og ha sånn cisco kabel blå ting , og stappe i på baksiden.

hvis du skal lekke deg eller trenger hjelp så kjører den IOS , finnes simulator og guider på nette for dem. men tviler på det er noe web interface på den.

Lenke til kommentar
hvis du skal lekke deg eller trenger hjelp så kjører den IOS , finnes simulator  og guider på nette for dem. men tviler på det er noe web interface på den.

8632224[/snapback]

Hvorvidt boksen kommer med vevgrensesnitt avhenger av hvilken IOS-versjon som er installert. Det er ikke noe å hente i vevgrensesnittet forøvrig.

Lenke til kommentar
er noke hyper terminal som er nevt , men du kan og bruke putty (serial versjon) du må og ha sånn cisco kabel blå ting , og stappe i på baksiden.

8632224[/snapback]

bakpå switchen så er det en RJ45 plugg som det står console over, kan jeg ikke bare putte inn netverkskabelen der eller må jeg ha spesialsaker

Lenke til kommentar

8632224[/snapback]

bakpå switchen så er det en RJ45 plugg som det står console over, kan jeg ikke bare putte inn netverkskabelen der eller må jeg ha spesialsaker

8647380[/snapback]

Denne skal inn i seriell-porten på maskina di og du trenger en egen Cisco-kabel for dette.

Endret av CrZy_T
Lenke til kommentar

8632224[/snapback]

8647380[/snapback]

ja du må ha egent som han andre skrev, men du kan lett mekke en selv, ved hjelp av en gammle serial kabel til andre ting og en tp- tang.

http://www.kame.net/~suz/cisco-cable.html er alt du trenger og vite :-9

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...