The_Lozer Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) hei jeg har en cisco catalyst 2950 series, og lurte på hvor jeg kan finne programvare for å bruke console porten? OS: Windows XP noen som har noen forslag? Endret 19. mai 2007 av The_Lozer Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Er en fordel om du skriver hva slags operativsystem du bruker, men jeg antar at det er Windows siden du er såpass ignorant. Prøv med hyperterminal, 9600baud, skru av flow control, resten lar du stå som det er. Hyperterminal følger ikke med i Vista. Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 er noke hyper terminal som er nevt , men du kan og bruke putty (serial versjon) du må og ha sånn cisco kabel blå ting , og stappe i på baksiden. hvis du skal lekke deg eller trenger hjelp så kjører den IOS , finnes simulator og guider på nette for dem. men tviler på det er noe web interface på den. Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 hvis du skal lekke deg eller trenger hjelp så kjører den IOS , finnes simulator og guider på nette for dem. men tviler på det er noe web interface på den. 8632224[/snapback] Hvorvidt boksen kommer med vevgrensesnitt avhenger av hvilken IOS-versjon som er installert. Det er ikke noe å hente i vevgrensesnittet forøvrig. Lenke til kommentar
The_Lozer Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 er noke hyper terminal som er nevt , men du kan og bruke putty (serial versjon) du må og ha sånn cisco kabel blå ting , og stappe i på baksiden. 8632224[/snapback] bakpå switchen så er det en RJ45 plugg som det står console over, kan jeg ikke bare putte inn netverkskabelen der eller må jeg ha spesialsaker Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) er noke hyper terminal som er nevt , men du kan og bruke putty (serial versjon) du må og ha sånn cisco kabel blå ting , og stappe i på baksiden. 8632224[/snapback] bakpå switchen så er det en RJ45 plugg som det står console over, kan jeg ikke bare putte inn netverkskabelen der eller må jeg ha spesialsaker 8647380[/snapback] Denne skal inn i seriell-porten på maskina di og du trenger en egen Cisco-kabel for dette. Endret 19. mai 2007 av CrZy_T Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 er noke hyper terminal som er nevt , men du kan og bruke putty (serial versjon) du må og ha sånn cisco kabel blå ting , og stappe i på baksiden. 8632224[/snapback] bakpå switchen så er det en RJ45 plugg som det står console over, kan jeg ikke bare putte inn netverkskabelen der eller må jeg ha spesialsaker 8647380[/snapback] ja du må ha egent som han andre skrev, men du kan lett mekke en selv, ved hjelp av en gammle serial kabel til andre ting og en tp- tang. http://www.kame.net/~suz/cisco-cable.html er alt du trenger og vite :-9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå