Intoxikeyn Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Hei, jeg har lest en del rundt her om at man kan få inn emulatorer på en PSP, og spille N64 spill etc. Hvordan er dette mulig og hvordan gjør jeg det? Mulig tråden står feilpostet så om den blir flyttet til riktig plass er bare bra. Og ikke minst, er dette lovlig? vil jo ikke bryte forum regler Mvh, Christoffer Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Regner med du har lett høyt og lavt etter dette, gidder ikke hjelpe deg, men kan gi deg ett tips.. Veldig høyt iblant stickyene på dette subforumet. Lenke til kommentar
Intoxikeyn Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 Regner med du har lett høyt og lavt etter dette, gidder ikke hjelpe deg, men kan gi deg ett tips..Veldig høyt iblant stickyene på dette subforumet. 8630343[/snapback] Å herre, nå har jeg blitt blind også Svar på tråden er fått, tråden bes stenges av moderator. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Regner med det er min tråd det henvises til? . Stenger denne jeg. Trådstarter ønskes lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg