Gå til innhold

Hvilket hovedkort hadde du valg? C2D 6600...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle tre brikkesett støtter de nye prosessorene fra Intel, så om du ikke føler veldig at du MÅ ha DDR3 ram så er det egentlig ingen forskjell. Om du kjøper P965 må du selvsagt sjekke at du kjøper et av de "bedre" kortene, siden de lavere modellene ikke vil ha støtte for nye CPUer. P35 vil trolig komme til å yte 5% eller så bedre enn P965, men så får du de vanlige månedene med venting på en optimal BIOS med på kjøpet.

Alt i alt er alle tre like bra (eller dårlige) med tanke på fremtiden. Sjøl kjøper jeg dette.

Lenke til kommentar

Alle støtter selvsagt E6600 - det det er snakk om er støtte av de nye prosessorene basert på Penryn og Kentsfield. Om det ikke er oppgitt på sidene til sjappa du handler hos går du inn på websidene til produsenten og sjekker der.

Lenke til kommentar

Selvsagt og selvsagt fru Blom, jeg hadde peil før, men nå er jeg helt grønn på disse greiene, sist jeg handlet CPU var det en Opteron 148 og derfor har jeg desto mindre peil på denne siden av CPU-krigen.

Men takker for hjelpa og hvis noen andre har input på et godt utstyrt, skamkjapt og stabilt hovedkort til et oppsett med 6600 og 8800 GTS så hadde det vært toppers :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...