Gå til innhold

Salg av pc?Pris?

Anbefalte innlegg

ER DU HELT %¤(/&% i hode eller? skal ha minst 10000 for den!

8633235[/snapback]

Hva i huleste er vitsen med at du spør i denne tråden hvis du har en slik mening selv?

Poster du her får du høre på hva folk har å si! Siden de har faktisk rett.

NY PRIS

Ram:1: 500-

Ram:2: 200,-

Processor: 600,-

hdd:1: 200,-

hdd:2: 600,-

Grafikkort: 800,-

Lydkort: er det integrert?

Tv kort: 300,-

Power: 1400,-

= 4600,-(nypris) - 40% = 2760kr

Oppgi også hvilket hovedkort osv du har også..

8633450[/snapback]

Je Je man blir litt iritert når du akkurat har brukt 10000 på pc'n og folk sier at den ikke er vert mere enn 4000

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
At du har brukt så mye penger på pcen er ditt problem.

Fordi da har du driti på draget og betalt for mye.

Man regner hva en pc er verdt fra de prisene komponentene koster nå, ikke den gang du kjøpte pcen.

8633465[/snapback]

Driti på draget? Hva skal det bety?

Lenke til kommentar
gullkorn for idioti? anyone?

8633537[/snapback]

FOR DET FØRSTE SÅ ER JEG IKKE IDIOT MEN IRRITERT FOR AT DATAMAKINEN IKKE ER VERDT MERE ENN 4000kr!! FÅ det in i HUE DITT (pesslæst)

8633550[/snapback]

TROR DU VIRKELIG AT VI GIR EN GOD F... I AT DU HAR BLITT LURT. SLUTT Å BRUKE CAPS DIN FJOTT!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

@Trådstarter:

Trist med en såpass kort tid på forumet (for du blir høyst sannsynlig innvilget en evig ferie herfra).

Dessverre er PC'en din, selv solgt i deler, knapt verdt 3-4k slik andre har opplyst.

Med den tankegangen du legger for dagen burde f.eks min samboer kreve minst 10k for sin (nå pensjonerte) IBM Aptiva PIII-450 kjøpt for 15k + en rekke oppgraderinger etter kjøp.

Men slik er det ikke.

Hardware som du ikke selger innen... la oss si 3 år.. er verdt sin vekt i bly på din lokale gjenvinnings-stasjon.

Lenke til kommentar

8633537[/snapback]

FOR DET FØRSTE SÅ ER JEG IKKE IDIOT MEN IRRITERT FOR AT DATAMAKINEN IKKE ER VERDT MERE ENN 4000kr!! FÅ det in i HUE DITT (pesslæst)

8633550[/snapback]

TROR DU VIRKELIG AT VI GIR EN GOD F... I AT DU HAR BLITT LURT. SLUTT Å BRUKE CAPS DIN FJOTT!

8633567[/snapback]

BRUKER IKKE CAPSLOC MEN SHIFT

Lenke til kommentar
@Trådstarter:

Trist med en såpass kort tid på forumet (for du blir høyst sannsynlig innvilget en evig ferie herfra).

Dessverre er PC'en din, selv solgt i deler, knapt verdt 3-4k slik andre har opplyst.

Med den tankegangen du legger for dagen burde f.eks min samboer kreve minst 10k for sin (nå pensjonerte) IBM Aptiva PIII-450 kjøpt for 15k + en rekke oppgraderinger etter kjøp.

Men slik er det ikke.

Hardware som du ikke selger innen... la oss si 3 år.. er verdt sin vekt i bly på din lokale gjenvinnings-stasjon.

8633571[/snapback]

hva har du vært og røket i det siste?

Lenke til kommentar

8633537[/snapback]

8633550[/snapback]

8633567[/snapback]

8633572[/snapback]

Dette er jo nødt til å være en kødd :D

Lenke til kommentar

8633537[/snapback]

8633550[/snapback]

8633567[/snapback]

8633572[/snapback]

8633581[/snapback]

Jeg tror ikke det er kødd, tror faktisk at han bruker shift :ohmy::ohmy::ohmy:

Lenke til kommentar

8633537[/snapback]

8633550[/snapback]

8633567[/snapback]

8633572[/snapback]

8633581[/snapback]

Jeg tror ikke det er kødd, tror faktisk at han bruker shift :ohmy::ohmy::ohmy:

8633587[/snapback]

OG du er den eneste som har rett hær Gullkorn til deg også

Lenke til kommentar
Du er ikke sann mc_a_person

Er du med i dum og dummere 3?

8633576[/snapback]

Hvorfor skal jeg sitte og høre på en fyr med DYSLEKSI?

8633590[/snapback]

Og HVA i HELVETE!! mener du med det? At vi med dysleksi er mindre smarte? Det er nå for i satans helvette du din forpulte fjott.Iqen din kan sammenlignes med forbanna gråstein. Foreslår at du holder den fordømte triggerhappy keyboardfingeren din i ro!

Endret av Lolliken
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...