The_Lozer Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 jeg fikk denne feilmeldingen: Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /www/110mb.com/****/admin.php:3) in /www/110mb.com/****/admin.php on line 4 linje 3 inneholder <?php og linje 4 inneholder session_start(); noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Hgsdfkls Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) jeg fikk denne feilmeldingen:Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /www/110mb.com/****/admin.php:3) in /www/110mb.com/****/admin.php on line 4 linje 3 inneholder <?php og linje 4 inneholder session_start(); noen som kan hjelpe? 8630019[/snapback] Tror dette kan komme av at du kanskje har skrevet html før session_start()? session_start() må(?) nemlig stå før all html.. For eksempel... <?php session_start(); ?> <html> <head> <title>test</title> </head> <body> osv... Endret 16. mai 2007 av Hgsdfkls Lenke til kommentar
The_Lozer Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 jeg fikk denne feilmeldingen:Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /www/110mb.com/****/admin.php:3) in /www/110mb.com/****/admin.php on line 4 linje 3 inneholder <?php og linje 4 inneholder session_start(); noen som kan hjelpe? 8630019[/snapback] Tror dette kan komme av at du kanskje har skrevet html før session_start()? session_start() må(?) nemlig stå før all html.. For eksempel... <?php session_start(); ?> <html> <head> <title>test</title> </head> <body> osv... 8630084[/snapback] da var det løst... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå