fjaler Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Jeg prøver og få spilt Transport Tycoon Deluxe i Windows XP, men når jeg skal starte det får jeg beskjed om at spillet ikke kan åpne com port 2. I enhetsbehandling er det bare en comport, derfor prøver jeg å legge til en til, men den nye comporten fungerer ikke selv om ressursene dens ikke er i konflikt med noen andre enheter. Er det ikke mulig å ha to comporter i xp? Noen som har vært borti noe av det samme og som har noen løsning? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Transport tycoon deluxe kan i grunn ikke spilles i Windows XP... Det kan ikke spilles på nyere OS enn Win'98. Men en plass på internett kan du laste ned en patch som kan få spillet til å gå. Besøk det siden på http://www.ttdpatch.com Jeg har ikke fått det til å kjøre i XP selv. Men ut i fra det forfatteren sier, blir spillet kompatibelt med XP. Lykke til Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 En kamerat og jeg skulle prøve TTD over nettverk. Vi fant en patch som sa at den skulle gjøre det mulig å spille TTD over nettverk i XP. Vi klarte å spille det, men ikke over nettverk. Fantastisk spill, er det ikke? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Et av de aller beste strategi-spillene!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå