Gå til innhold

LG prada eller N95

Anbefalte innlegg

ofte synes jeg N73 tar bedre bilder og den er jo endel dårligere enn N95 på kamera.

8633190[/snapback]

husker du også hvor testen er? jeg prøver å finne flere tester..

8634957[/snapback]

Ligger en på www.mobile-review.com med sammenligning av K800i\N73\N93 og en fra samsung. N93 skuffet meg stort på den testen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prada eller N95?? Det er jo som å spørre om du skal kjøpe Jeep eller Porsche. Er jo to villt forskjellige bruksområder som henvender seg to villt forskjellige kunder.

Du får lese litt rundt om LG Prada og gjøre deg opp en mening om hva du egentlig vil ha fra en mobiltelefon tror jeg ;)

Lenke til kommentar
Prada eller N95?? Det er jo som å spørre om du skal kjøpe Jeep eller Porsche. Er jo to villt forskjellige bruksområder som henvender seg to villt forskjellige kunder.

Du får lese litt rundt om LG Prada og gjøre deg opp en mening om hva du egentlig vil ha fra en mobiltelefon tror jeg ;)

8652709[/snapback]

hehe.. kan vell sies slik ja... lurer litt på og kjøpe prada.. ble litt sjarmert av touch screen, og designet og de greiene der.. men vet lite om telefonen ellers...

noen som vet når den kommer til norge??

Lenke til kommentar

Hadde veldig lyst på Nokia N95 en stund men det tok ca 5 sek med den mobilen i hånden før jeg slo fra meg den ideen. Kort historie, den er dårlig sammenskrudd.

Søskenbarnet mitt kjøpte seg nettop en Nokia E65 som virker like bra og bedre på noen områder og gir en bra kvalitetsfølelse. Kameraet på E65 er desverre ikke noe å skryte av sammenlignet med N95 sitt.

Uansett for ett par tusen kr mindre får du mye mer for pengene! :thumbup:

Lenke til kommentar
Kort historie, den er dårlig sammenskrudd.

8654002[/snapback]

Det er visstnok veldig forskjellig fra mobil til mobil. Det er også en grei måte å fikse det på selv slik at den blir fast og fin hvis du skulle få en som er slarkete.

Lenke til kommentar

8654002[/snapback]

Det er visstnok veldig forskjellig fra mobil til mobil. Det er også en grei måte å fikse det på selv slik at den blir fast og fin hvis du skulle få en som er slarkete.

8654469[/snapback]

Er det grei måte å fikse om mobilen er litt slarkete? :)

Svar vis du vet det :)

Siden min er litt slarkete..

Endret av Raste
Lenke til kommentar

8654002[/snapback]

8654469[/snapback]

Det har jeg også hørt men jeg tror faktisk mesteparten av forskjellene ligger i bedømmingene fra person til person og ikke telefonen i seg selv men kan jo hende jeg tar feil.

Uansett bør ikke en telefon ha så stor slingring i produksjonen, vi snakker om toppmodellen!!

Lenke til kommentar

8654002[/snapback]

8654469[/snapback]

Er det grei måte å fikse om mobilen er litt slarkete? :)

Svar vis du vet det :)

Siden min er litt slarkete..

8654479[/snapback]

Mente å sette inn "visstnok" på den setningen også. Bare lest andre steder at det er mulig å stramme slideren på et vis. Vet ikke hvordan.

Lenke til kommentar
N95 har jo elendig batterilevetid? På tide at de får opp batteriteknologien på samme nivå som resten nå synes jeg.

8650667[/snapback]

nserien er laget for å kunne gi det aller siste aller først til folk med spesielle ønsker.

folk glemmer dette. de er "ferdige prototyper".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...