Aleksander- Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Jeg har hørt mye skryt om programmet Direct connect, men når jeg prøver å laste ned noe har jeg en fart på ca 2.5kbsek hele tiden. Er det noe jeg har gjort feil? jeg deler ca 20 gig.... mvh alex Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Nedlastningshastigheten avhenger av den du downer fra. Er bare til å lete seg fram til den raskeste er jeg redd for! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Jeg skjønner ikke hvordan du søker der jeg, kommer bare fra noe piss som det ikke går ann å skrive noe på. Er kobla til enhub .... Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 join en privat hub. Du kan f.eks sette opp din egen!! Funker nesten like bra som en ftp server. Det er fakta. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Ja, det er jo helt elementært å koble seg opp mot en privat hub. Not. Og intet slår axx på en topsite (0-day) ftp. For å få litt fart på d/l, kan du kikke etter følgende brukerprefiks: BBB, UNINETT, NTNU, HiST, SUNET, FUNET. Sorter brukere etter oppkoblingshastighet. T1 og T3 er bra. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Ja, det er jo helt elementært å koble seg opp mot en privat hub. Not. Og intet slår axx på en topsite (0-day) ftp. For å få litt fart på d/l, kan du kikke etter følgende brukerprefiks: BBB, UNINETT, NTNU, HiST, SUNET, FUNET. Sorter brukere etter oppkoblingshastighet. T1 og T3 er bra. Skal jeg jeg si deg to ting? ? FTP er liksom kongen, mens DC++ er prinsen. Å få tak i gode ftp servere er ganske vanskelig, og du må bygge deg opp et godt rykte. Noe som ikke er lett for alle, uansett på de ftp serverne jeg er på, må du minst dele 300gig og ha minst 1mb/s ut linje. Dette anses som ganske heftige ting. Da vil du få tilgang til alt milig rart. alt det du ønsker deg av shit and stuff. Men ærlig talt, hvor mange tror du klarer å få tak i disse serverne? Jeg tror neppe det er så veldig mange. Enten må du kjenne noen folk som er i det miljøet. DC++, er det lettere å få tak i private hubber, eller joine noen av de svære. dette blir mest naturlig for folk flest! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Nå har jeg ikke fått axx på en ftp der jeg faktisk må dele ut noe for å koble seg til, men.... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 DC er tingen men det kan ta litt tid å bli vant til kordan ting funker. Lenke til kommentar
3PM Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 hver gang jeg er på DC så går det aldri ann å søke!! Lenke til kommentar
spindle Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Jeg har hørt mye skryt om programmet Direct connect, men når jeg prøver å laste ned noe har jeg en fart på ca 2.5kbsek hele tiden.Er det noe jeg har gjort feil? jeg deler ca 20 gig.... mvh alex Som folk nevner så er hastigheten avhengig av den du laster ned fra - og avstanden mellom han og deg. Det er også en fordel å kunne dele ut mer en 20gb, for da kommer du inn på større hubber, og der er det oftere folk med bra fart. Hvis du sitter på 10mbit forbindelse eller bedre blir det virkelig interresant: Mange av de beste hubbene har slipper ikke inn adsl-folk i det hele tatt.... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 hver gang jeg er på DC så går det aldri ann å søke!! Gå inn i settings og velg passive mode istede for active. Du bør også se på muligheten for å åpne porter i evntuelle routere osv da passive mode gir noen ulemper framfor active (f.eks kan du ikke laste ned fra andre passive brukere i passive mode) Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 kanskje "ble-heisan.no-ip.org"(fubar) er en adresse i dc??? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Hva? Uansett: Unable to resolve target system name ble-heisan.no-ip.org, så nei. Lenke til kommentar
CCB Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Den nye versjonen av DC er bra. Den bruker jeg nå og det var ikke no problem å få det til. Lenke til kommentar
Chieftec Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 join en privat hub. Du kan f.eks sette opp din egen!! Funker nesten like bra som en ftp server. Det er fakta. Åssen setter du opp din egen server? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Åssen setter du opp din egen server? Gå til neo-modus og last ned Direct Connect Hub. Merk at hubben krever at du har klienten (fra neo-modus) installert. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Nå har jeg ikke fått axx på en ftp der jeg faktisk må dele ut noe for å koble seg til, men.... aka kvote deling? Lenke til kommentar
Sugx Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 ...Merk at hubben krever at du har klienten (fra neo-modus) installert. nah.. trenger bare .ocx filene. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Er v0.24 en uferdig versjon av 1.0, eller er det bare en helt vanlig, ferdig versjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå