РЦП-88 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Vil vel egentlig anbefale å styre unna alt annet enn 2.1 motoren med 112 hk med tanke på motoreffekt i forhold til bilens vekt... Turbodieselen (1.6) har 70 hk Lenke til kommentar
Gjest medlem-98070 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Vil dieselmotoren føles mye svakere enn bensinmotoren med 112 HK? Til gjengjeld blir det vel billigere med diesel? Tror jeg går for den med 122 HK. Har noen kjørt T3 med den motoren? Er det i nærheten av en vanlig personbil med tanke på akselerasjon osv? Den skal jo gjerne være morsom å kjøre. :!: Endret 19. mai 2007 av medlem-98070 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 112hk føles faktisk veldig pigg. Ulempen er at den er ganske tørst og at det har vært litt tull med sprukne topper. Kjør i alle fall aldri den typen motor hardt når den er kald, la den varmes opp veldig rolig. Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Bensinmotorene på disse bilene er vel de såkalte "wasserboxerne", som egentlig er ombygde luftkjølte boxere. Har hørt veldig mye negativt om disse, det største problemet er visst noen såkalte vannkappepakninger mellom blokka og toppen som ryker konstant. Lenke til kommentar
Gjest medlem-98070 Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Hmf, ja, har hørt om en del problemer med motoren, men mange sier også at den er morsom å kjøre så jeg tror nesten jeg har bestemt meg alt. Kikker på annonser nå. Hva kan jeg forvente av en kasse til ca 5000? Står at den er i daglig bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå