vestlandslefsa Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Går det an og drikke alkohol som er gått ut på dato? eller blir du veldig dårlig av det? :S det er snakk om cider/ øl(A) Lenke til kommentar
V-by Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Jeg har drukket øl som har vert en ganske god stund gammel, men det har funket like bra som vanlig Hvor lenge siden er det drikka har gått ut på dato? Det jeg drakk var vel nesten et år(?) og det funka som vanlig for meg. Lenke til kommentar
Rieju-Mrx Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Det skjer ikke noe vis du drikker øl/cider som er gått ut på dato Lenke til kommentar
RIP Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Nja, hadde det vært sprit eller alkohol med høy alkohol prosent - så hadde det ikke vært ille. Men øl har bare en lagringstid på rundt et halvt år, og det av en grunn. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Det skjer ikke noe vis du drikker øl/cider som er gått ut på dato 8632663[/snapback] Vel, får du nok kan du faktisk (se opp for sjokkerende nyheter:) bli full! Helt sant! I hvert fall brisen. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Gammel øl smaker crap og kan ha en viss fordøyelsesaksellererende effekt. Tror ikke det er farlig. Også vin går også ut på dato, men det kan ta over 100 år. Det er ingen som drikker vin fra forrige århundre, annet enn for moro, da den smaker vondt. Med sprit vet jeg ikke, men den kan nok stå et par mannsaldre vil jeg tippe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå