Nemistwh Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Hei. Jeg er helt ny med det å bruke Flash, og jeg synes det er kjempegøy. Har sett på en tutorial video fra Lynda.com og lært meg det meste basic. Prøvde også å lage en kjempekort figur og få den til å gjøre noe helt latterliglett som å bare stå der å blunke (http://img120.imageshack.us/my.php?image=leifyl9.swf). Hva mer kan jeg prøve på nå? Har lyst til å få figurer til å begynne å røre ordentlig på seg, og unngå at de ser så veldig stive ut. Er det noen spesielle teknikker for å få til det? Takk. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 prøv å få en hund til å pisse på en lyktestolpe Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Du kan lage en person/hva det måtte være som går bortover. Det er ganske vanskelig å få til å se bra ut. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Prøv å få ting til å bevege flere ting samtidig. Du kan jo også prøve deg på koding, med knapper osv. Har lyst til å få figurer til å begynne å røre ordentlig på seg, og unngå at de ser så veldig stive ut.Er det noen spesielle teknikker for å få til det? Det er bare å legge til flere ledd og bevege flere ting samtidig. Endret 21. mai 2007 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Må bare få si at ekornet ditt var søtt Har du laget det etter en eksakt toturial? Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Velkommen i en flash-verden da. Det som er naturlig i alles ønsker, er å lage noe med NATURLIGE bevegelser. Jammen ikke lett - men gud så fristende. Anbefaler deg til å lag en svær viking, hvor skjegget og håret flagrer. I bakgrunden vil jeg du skal lage en flygende ravn. Prosjekt til deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå