Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Jeg er 16 år, noe som betyr at jeg ikke kan kjøre på egenhånd. Derfor laget jeg en kjapp (3 sekunders) "film" der det skal se ut som jeg kjører. Satt opp en liten bluescreen bak bilen og satt meg inn. (*Broom broom*). Desverre var bluescreenen/teppet av dårlig "bluescreen-kvalitet" og resulteatet ble ikke bra i det hele tatt. Etter jeg hadde forminsket filmen ble også overall-kvaliteten dårlig. Tross dette legger jeg ut mitt 3-sekundersklipp i håp om at noen kanskje ser noe positivt i det jeg har gjort (TULL*). Filmen er bedre på PC'n min da den ikke er komprimert. DEN LILLE "KJØRE FILMEN" MIN! Endret 16. mai 2007 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 OT: Hvordan redigerer du slik at det skal være en film i bluescreen ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Bare keyet ut den blå fargen og satt inn en valgfri bakgrunn (i dette tilfellet en film). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Takk skal dere ha! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Jeg synes den var veldig bra. Det eneste var at fargene på bakgrunnen var litt svake. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Det er bedre når du ser den i "ordentlig kvalitet". Dessuten har jeg lagt på en "easy-green" farge, noe som gjør fargene mindre synlige. Noe ala den "matrix-aktige fargen". Lenke til kommentar
eternalnico Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 sykt bra da =) så jo ut som om du kjørte.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Det er poenget Hyggelig at det var folk som likte det. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Ser du har fulgt tutorialen til Creative Cow. Har lagt en nesten lik selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Creative Cow er supert. Andrew Kramer er genial. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå