Mythos Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Tidligere funket IE7 bra og det gjør det stort sett fremdeles, men de siste dagene har den begynt å feile under lukking av programmet om det er mer enn en fane oppe. Det kommer en melding om at IE har sluttet å fungere, og den restarter programmet. Det eneste jeg kan huske å ha gjort de siste par dagene er å installere Skype og Visual Studio Express uten at jeg helt ser hva de kan ha med saken å gjøre. Er det noen som har opplevd det samme, eller har gode ideer om hva det kan komme av og hva jeg kan gjøre for å fikse det? PS. Forslag om å bytte nettleser frabes. Edit: Problemet forsvant da jeg deaktiverte tilleggene Skype hadde lagt inn i IE. Endret 17. mai 2007 av Mythos Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Betyr det at Skype ikke er kompatibel med IE7 Mythos? Altså jeg lurer på om du kan bruke Skype som normalt etter at du har deaktivert tilleggene som skapte problemer? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Skype funker bra, det er bare de tilleggene den la inn i IE7 som ikke var helt bra. Det står endel om det på nettet hvis du leter litt. http://www.freedomscientific.com/fs_suppor...iew.cfm?QC=1185 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå