Format71 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 For noen uke siden ba jeg om kritikk på design. Takker for positive tilbakemeldinger der. Nå har jeg fått kodet siden og ønsker tilbakemelding på html/css. tibk.no Føler jeg har jukset en del ved å la bakgrunnene i boksene være et helt bilde, men begynte på en dynamisk løsning, hvor jeg kunne lage en boks så bred og høy jeg bare ville, men måtte gi opp... (Ok. Valgte å gi opp....) Er det noen som har en genial løsning på lur? Hva annet kunne jeg gjort bedre/annerledes? -Vegar Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Den gule banneren eller hva det nå kalles skjærer litt, ellers er det litt rotete, kutte ned noen divisjoner på forsiden og få noen sub-sider?! Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Luft er en fin ting Det er for trangt mellom elementene på nettsiden din. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Enig i det Kiman sier, pluss at jeg synes det er veldig vanskelig å legge merke til "Kontakt". Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Det var vanskelig å se den menyen...andre gang jeg så på sida så jeg at det var en meny oppå der. Lenke til kommentar
Format71 Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 Takker og bukker. Skal se om jeg ikke får noe mer luft, spesielt på toppen. Men så noen på koden? -Vegar Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Etter et raskt overblikk, har jeg funnet to moment du kan gjøre noe med: 1. Erstatt logoen med <h1>tibk</h1> (eller lignende) og bruk en bildeerstatningsteknikk til å få frem bildet. 2. h2 mangler. Lenke til kommentar
Format71 Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Hum... Ja, det har jeg ikke tenkt på. Skal sette det på 'to-do'-lista. Har så smått begynt å implementere siden i rails, og det er litt av en utfordring for en stakkars som ikke kan rails... -Vegar Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Excellento bildeerstatning: HTML <h1><a href="#">Format71</a></h1> CSS h1 { text-indent: -5000px; } a { display: block; width/height; outline: 0; background: transparent url(); } Lenke til kommentar
Grobbie Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 syntes at menyen er litt for nærme logoen.. trodde først klubben het "klubben ..??" så ble litt forvirra.. kanskje skille de litt bedre? eller så likte jeg siden, oversiktlig og artig med tabellen på bunnen enn det som er vanlig, nemlig på siden. Lenke til kommentar
Format71 Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Flott! Blir bare bedre og bedre dette. Flere synspunkter på ting som bør endres? -Vegar Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Slettes ikke verst! Litt mye trykket inn på en side, men det er tålig greit. Pent design ellers. Eneste som irriterte meg var Forside og Kontakt helt opperst. Ha heller det et annen sted Lenke til kommentar
Arne Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Du må skilje lenkene betre i menyen på toppen av sida! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå