sycho Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Via webinterface. Snakka med telenoreksperten (verdens dyreste samtale!) og han sa at han ante ikke. Han skulle sjekke det opp og ringe meg tilbake. Hadde samme problemet med forrige router fra telenor. Den var helt lik. EDIT: Fiksa det gjennom telnet. Men nå er jo problemet hvorfor jeg "lagger" når søstra mi bare sitter på msn. Jeg har limited linja hennes til 200/50 og jeg har limited min til 1800/250. EDIT: Får nå en speedtouch router istedetfor ZyXEL. Endret 22. mai 2007 av sycho Lenke til kommentar
AndersL Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Via webinterface. Snakka med telenoreksperten (verdens dyreste samtale!) og han sa at han ante ikke. Han skulle sjekke det opp og ringe meg tilbake. Hadde samme problemet med forrige router fra telenor. Den var helt lik. EDIT: Fiksa det gjennom telnet. Men nå er jo problemet hvorfor jeg "lagger" når søstra mi bare sitter på msn. Jeg har limited linja hennes til 200/50 og jeg har limited min til 1800/250. EDIT: Får nå en speedtouch router istedetfor ZyXEL. 8672005[/snapback] Ok. Forsøk å reset modem via hull på baksiden. Gi meg feedback etter du har gjort dette og åpnet portene på nytt. Mvh AndersL Lenke til kommentar
sycho Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Lar det være som det er til jeg får den nye routeren jeg. Lenke til kommentar
sycho Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Jeg har hatt den nye routeren en uke nå. Det er uten trådløs. Har ikke noe problemer nå, bortsett fra at det stopper opp i kanskje 0.1 millisekund (merker det nesten ikke). Hvorfor? Han fra telenor sa at msn tar 0 linje, så da måtte det være noe annet. 0 virus, alt er bra! EDIT: En uke, ikke en mnd Endret 30. mai 2007 av sycho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå