Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Spikes med telenor!

Anbefalte innlegg

Hei!

Mitt problem er at om min søster eller mor er tilkoblet nettet samtidig som meg, får jeg spikes ingame og nettradio stopper opp litt. Det funker helt knirkefritt når bare jeg er på. Dette er max irriterende da jeg spiller cs. Ringte kundeservice, og han sa det sikkert var noe galt med routeren og jeg fikk en ny. Den fikk jeg idag, og jeg har fortsatt de samme problemene. Noen her som veit hva som er galt? Er forresten en 2000/300 linje!

Takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Funker ikke unlocke porter. ikke via telnet, ikke via routerconfig. Har bare satt pcen hennes på limit og min på limit.

EDIT: Kan jo ikke være porter når det funker perfekt med bare meg på internetten?

EDIT2: ERROR: FAIL TO UPDATE DUE TO... The default server IP must not be 0 when the rule is active. Er feilmeldingen når jeg åpner porter.

EDIT3: Er kun router og kabel ja. Får samme problem om mor eller søster har trådløs eller kabel. (mor og søs har samme pc)

Endret av sycho
Lenke til kommentar

sjekk om de pcene som blir brukt har spyware, eller noe, kan være problemet, ellers kan det være routern du har kjøpt det er problemet med får samme tingen med min linksys wrt54gs hvis jeg bruke router moden, tror neppe det har noe med linjehastigheten å gjøre.

Lenke til kommentar

Sannsynligvis er sentralen overbelastet. Mange av Telenor sine sentraler er det.

Jeg har hatt Start(bruker Telenor sitt nett og sentral) i noen år. De første årene gikk det stålende. Alt var stabilt og raskt. Etterhvert som tiden gikk, og flere og flere fikk bredbånd og raskere linje, gikk det dårligere her. Spikes hele tiden og etterhvert også brudd i forbindelsen.

I den siste har det blitt enda verre. Jeg mister tilkoblingen i helgene, fordi det er da flest bruker internett. :thumbdown:

Nå har jeg bestilt NGT og gleder meg til at linja skal funke bra igjen. I November får jeg fiber fra Viken! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...