Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ikke noe så veldig galt men....lurer litt

Anbefalte innlegg

Som sagt så er det ikke akkurat no galt med pc'n min den fungerer jo fint, men tenkte jo dette var den passende plassen og spør.

Tingen er det at etter jeg har defragmentert hd © og trykker analyser så merkelig nok så får jeg beskjed om at jeg bør defragmentere......det rett etter jeg akkurat har gjort det, det samme skjer uansett hvor mange ganger jeg gjør det ! grrr

Hva er dette her, hvorfor er det slik ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som sagt så er det ikke akkurat no galt med pc'n min den fungerer jo fint, men tenkte jo dette var den passende plassen og spør.

Tingen er det at etter jeg har defragmentert hd © og trykker analyser så merkelig nok så får jeg beskjed om at jeg bør defragmentere......det rett etter jeg akkurat har gjort det, det samme skjer uansett hvor mange ganger jeg gjør det ! grrr

8629042[/snapback]

Bruke et annet defrag prog enn windows sitt.. O & O Defrag f.eks. Kjempeprogram, denne linken er til et gammelt et, men du finner det med google :D

Endret av OldDuke
Lenke til kommentar

8629042[/snapback]

Bruke et annet defrag prog enn windows sitt.. O & O Defrag f.eks. Kjempeprogram, denne linken er til et gammelt et, men du finner det med google :D

8629218[/snapback]

Ja jeg har forstått at defrag prog i win ikke er det beste men er det såå dårlig da at det gjør jobben så dårlig at til og med rett etter.....ja hehe som skrevet over. For du skjønner det er jo egentlig ikke noe problem, pc'en er ikke treig eller noe som helst heller, er bare nyskjerrig på hva det var for det har ikke vært slik før.

Så kort sagt er det bare at det er så dårlig ? tenkte kanskje det kunne være noe annet, har et tullete oblivion instalert på pc'n f.eks som ikke vil la seg avinstalere, kan det ha noe med saken og gjøre ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...