danfuruvarp Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Kjøpte en sammsung 2.5" hdd fra de, denne bestilte jeg mandag 14.5.07 klokken 1900, regnet med at den ble sendt tirsdag 15.5.07, men nei det står kun at orderen er underbehandling....så regnet med at de sendet den i dag da 16.5.07, men presterer de det? NEI! selv om det er oppgitt at harddisken er lagervare klarer de ikke dette. Dette er første og siste gang jeg handler fra amentio, nå blir det bare de andre kjente webshoppene i stedet. (komplett, ps data, netshop) de har i vertfall ikke problemer med å sende ut varer relativt fort. Synes dere at jeg er urimelig når orderen min ligger der i 2 dager uten at noe skjer? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Ja! Jeg synes du er urimelig. I morgen er det tross alt 17. mai. Jeg kan ikke se noe klandreverdig. Problemet er nok slik jeg ser det - at vi er bortskjemt på rask ekspedering. Og straks noen bryter denne magiske regelen om 2 dager, så er det full ståhei.. Jeg venter ennå på min bærbare fra multicom. Og den ble bestillt den 1.5. Og den kommer neppe før i slutten av neste uke. Hvorfor? Fordi den må bygges først. Alt har en grunn. det krever ressursser å drive en butikk. Og spesielt om det feks er en eller to personer som er syke etc. Lenke til kommentar
meitemark Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Amentio har ingen deler på lager selv. De henter lagerlister inn fra diverse grossister og sender beskjed til de om hvem som skal ha delene. Per default har de i tillegg på levering på døren. Amentio bare skummer fløten uten å gi noe som helst igjen for det. Jeg bestilte 4 koli fra de. Jeg fikk 3, og derav var 1 av de levert av posten og de to siste av tollpost globe. Og, ikke minst jeg fikk ikke det siste før det var gått en måned fra bestilling. Lenke til kommentar
wolf91 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Synes Amentio er raske og sende deler. Bestilte en viftestyring og ram fra de. det ble sendt samme dagen Lenke til kommentar
danfuruvarp Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Ja! Jeg synes du er urimelig. I morgen er det tross alt 17. mai. Jeg kan ikke se noe klandreverdig. Problemet er nok slik jeg ser det - at vi er bortskjemt på rask ekspedering. Og straks noen bryter denne magiske regelen om 2 dager, så er det full ståhei.. Jeg venter ennå på min bærbare fra multicom. Og den ble bestillt den 1.5. Og den kommer neppe før i slutten av neste uke. Hvorfor? Fordi den må bygges først. Alt har en grunn. det krever ressursser å drive en butikk. Og spesielt om det feks er en eller to personer som er syke etc. 8629051[/snapback] Nå er det en viss forskjell fra å bygge en bærbar pc og kjøpe en enkelt harddisk, og hva har 17 mai med dette å gjøre forresten?. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Da jeg kjøpte det jeg har nå for et halvt år siden, kom RAMen en uke etter edt andre. Selv om det var med en bestilling som inneholdt mer enn bare RAMen. Lenke til kommentar
wolf91 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Viftestyringa og ramen ble sendt i samme pakke De er her om 2 dager! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå