jefiske Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Mye morro å finne til Wii: Wii Combat Pack Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Haha, du skal se mye rart jeg er nok ikke riktig der enda, at jeg kan stå på rommet mitt å slå rundt med et lekesverd... Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) Hadde disse lignet mer på the master sword og the Hylian shield fra Zelda så hadde jeg bestilt det på rappen Disse var jo bare stygge Endret 17. mai 2007 av XtaZ Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Hadde disse lignet mer på the master sword og the Hylian shield fra Zelda så hadde jeg bestilt det på rappen Disse var jo bare stygge 8631186[/snapback] Linky Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Hadde disse lignet mer på the master sword og the Hylian shield fra Zelda så hadde jeg bestilt det på rappen Disse var jo bare stygge 8631186[/snapback] Linky 8644592[/snapback] Skjoldet så bra ut men sverdet er jo bare festet på tuppen av wiimoten Et fekt å sverdet løsner å blir stående inn i høyttaleren eller hva det nå enn skulle treffe Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Kan jo og kjøpe autentiske skjold og sverd og mekke Wiimoten fast til dem på en eller anna måte. Kjøp Anduril fra et eller annet Lotr markedet, og skjoldet til Boromir. Ta frem dremel og ducktape og lag din egen versjon Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Haha :!: Holder meg til Zelda jeg. Er ingen spesiell LOTR fan. Filmene var kule da but thats it Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå