Nyttnavn2013 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Hei, jeg vil gjerne klokke min prossesor til litt mer, hvordan og hva program skal jeg bruke? Er det lurt å klokke? Alle svar blir satt pris på Lenke til kommentar
lancaster Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Heisann! Du må overklokke i bios... og du MÅ lese mere på forumet før du poster. Det er en million like poster. Ta en søk på forumet "overklokke amd x2 " så finner du nok en del. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 bruk bios og sette opp mhz på ram innstilingene, intel er enklere og klokke, men aldri prøvd AMD. men hva slaks ram, hk og kjøling har du? Lenke til kommentar
lancaster Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 skyline : Det er ingen forskjell på HVORDAN du overklokker en amd og en intel. Du kommer lenger med intel i noen tilfeller men det er toooooooooooootalt uinteresant da han har en amd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Det er like lett å klokke AMD CPU'er som Intel CPU'er. Forutsetningen er at man kjenner sin Bios og forstår prinsippene. I hovedsak er det eneste som er noe forskjellig er settings for minnebuss (HTx/LDT). Det er langt større forskjeller på Bios-menyer/valg fra chipset/hk til andre. Trådstarter vil med fordel søke litt her på forumet samt i forum til den produsenten for det hk'et han har. Litt over normal nysgjerrighet, intusjon, kombinert med prøving/feiling pleier å gi resultater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå