Eon83 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Jeg har en IBM Xseries 350 4RY. Den har 4CPU er på 700mhz, 2gb minne, plass til 6 disker (men bare 3 kan brukes nå pga et backpanel som mangler). Det vil og følge med 1x36gb (15k) + 2x18gb (10k)disker (satt opp i Raid-0) med Windows Server 2003 nå). På E-bay går de for rundt 1000dollar med 1/2 CPU og 512mb ram... Men hva kan man få for noe slikt i Norge? Dersom noen skulle være interessert kan man jo alltids ende meg en PM, men jeg tenkte i utgangspunket å legge den på hardware.no bruktmarked eller Qxl.no Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Høres vel litt tvilsomt ut om jeg skulle være interessert i en server av den ordentlige sorten :-) Hvor har du fått tak i den, og hvorfor skal du selge? Lenke til kommentar
Eon83 Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Hvorfor høres det tvilsomt ut? Jeg jobber innen IT og dette er hardware som har blitt erstattet i en bedrift. Istede for å kaste 6stk X-series 350 fylte vi hardware over i 3stk (en til hver av oss på jobben) for å bruke selv, men jeg har ingen plass å ha den og heller ikke noe spesielt bruk for den. Den står bare under senga mi BTW: Langevåg , Sula? Mauseidvåg her Endret 16. mai 2007 av SG_Discoking Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Let me rephrase. Det er tvilsomt om jeg har behov for en server av den størrelsen :-) Det var ikke noe annet jeg mente, he-he. Langevåg, Sula ja :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå