Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Hold på å skrive en mail (på engelsk) og hadde kommet ganske langt i den. For å være sikker på at jeg ikke med et uhell skulle lukke å dermed miste alt jeg hadde skrevet kopierte jeg innholdet med gjevne mellomrom. Så hadde det seg slik at jeg bare skulle kopiere inn mottakeren sin e-mail. Jeg fant den på en nettside, merket den og trykket på kopier. Så greide jeg av en eller annen grunn gå ut av "mail-hjemmesiden". Er det mulig å få tilbake det jeg har mistet. Finnes den et sted der alle kopierte elementer lagres? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Du kan f.esk klippe og lime inn i notisblokk underveis. Klipp og lim funksjonen til XP inneholder kun det du sist kopierte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 NEEEI! Kan bare glemme å skrive den på nytt. Den kommer aldri til å bli like bra uansett. Moralen er lav akkurat nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå