Ernie Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Jeg har alltid hørt at ibm er noe dritt, at hardiskene går i stykker. De har mye høyere feilprosent en wd og seagate basert på hva og hvilke tall....? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Bjaa: Har du sett statestikk over dette? Ikke? The 333 power-on hours (POH) defined in the 120GXP data sheet is not a new spec for our GXP drives; it is consistent with what we've held our desktop drives to in previous generation drives. The 333 power-on spec is not an indication of a maximum number of power-on hours or limitation of the Deskstar 120GXP. Our specifications indicate that the 333 power-on hours per month represent typical desktop PC usage. This assumes an 11-hour day based on a 30 day month. Users can and have successfully run the drive more than 11 hours a day and 333 hours per month; the drives have been used successfully in 24x7 environments. IBM stands by the 3-year warranty for the 120GXP. Power-on hours will not be a determining factor in negating the warranty. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Bjaa: Har du sett statestikk over dette? Ikke? The 333 power-on hours (POH) defined in the 120GXP data sheet is not a new spec for our GXP drives; it is consistent with what we've held our desktop drives to in previous generation drives. The 333 power-on spec is not an indication of a maximum number of power-on hours or limitation of the Deskstar 120GXP. Our specifications indicate that the 333 power-on hours per month represent typical desktop PC usage. This assumes an 11-hour day based on a 30 day month. Users can and have successfully run the drive more than 11 hours a day and 333 hours per month; the drives have been used successfully in 24x7 environments. IBM stands by the 3-year warranty for the 120GXP. Power-on hours will not be a determining factor in negating the warranty. Visste jeg hadde lest noe om 333 timer et sted ja.... takk for at du putta det inn her slik at vi fikk se hvilke modeller det gjelder/ikke gjelder. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 jeg ville ha bytta den IBM harddisken i noe annet.. seagate, maxtor eller western digital. hva er det som er så bidige galt med IBM. Har IBM selv og har enda ikke hatt problemer med den........... De blir pokkers varme hvis du ikke har kjøling, og IBM selv har jo opplyst om annbefalt bruk av harddisken i måneden.. 333 timer tror jeg det var per måned. Fy f*** sier jeg da... har ikke så mye kjøling i maskina mi, men den blir ikke så altfor varm heller det er bare såvidt den runder 60 på cpu og 25 i kabinettet, rommet har en temp. på ca 20......... Lenke til kommentar
IT nerd Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Bjaa: Har du sett statestikk over dette? Ikke? The 333 power-on hours (POH) defined in the 120GXP data sheet is not a new spec for our GXP drives; it is consistent with what we've held our desktop drives to in previous generation drives. The 333 power-on spec is not an indication of a maximum number of power-on hours or limitation of the Deskstar 120GXP. Our specifications indicate that the 333 power-on hours per month represent typical desktop PC usage. This assumes an 11-hour day based on a 30 day month. Users can and have successfully run the drive more than 11 hours a day and 333 hours per month; the drives have been used successfully in 24x7 environments. IBM stands by the 3-year warranty for the 120GXP. Power-on hours will not be a determining factor in negating the warranty. kan du engelsk el? her står det bare at den typiske bruker benytter denne 11 timer per dag, 333 per måned, i tillegg står det at den er testet i 24*7 miljø altså fullt kjør døgnet rundt, og det står også at bruk over 333 timer per måned ikke vil få innvirkning på garanti ol. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Jeg tror du missforstår hvilken side av saken jeg står på. Jeg er pro IBM-120GXP Lenke til kommentar
IT nerd Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Jeg tror du missforstår hvilken side av saken jeg står på.Jeg er pro IBM-120GXP DET forandrer saken LITT. Det lagde litt mer logikk også..... og når jeg bare fikk lest litt så ser jeg jo det............... en glipp av meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå