dava Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 hva syns dere om denne pcen? raidmax 2 kabinett. asus g4 ti 4200. Asus A7N8X Deluxe/GD hovedkort Socket A nForce2SPP. amd xp 2600. Hercules Gamesurround Fortissimo III 7.1 Lydkort PCI, Retail lydkort. 1gb DDR-DIMM PC3200. IBM Deskstar 180GB IDE 7200RPM 8MB CACHE. Pioneer DVD-brenner IDE DVR-A05, Retail DVD-R/RW 4X/2X/16X/8X/12X/32X. Asus DVD-spiller IDE 16x/48x (DVD-E616) Retail. Kan denne dvd brenneren brenne vanlige cdr/rw cder. si ifra vis jeg har glømt noe. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 ja, den kan brenne vanlige cdr og cdrw, det er derfor den er oppgitt i seks hastigheter, skrive, skrive rw, lese for både dvd og cd. du har kanskje glemt vifte? Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Du bør kansje ta med en diskettstasjon + nettverkskort eller ISDN/Modem løsning. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Du bør kansje ta med en diskettstasjon + nettverkskort eller ISDN/Modem løsning. tror ikke han kommer til å mangle nettverkskort.... det er dual nvk på hk.... og hva skal man med isdn/modem når man har adsl eller andre dsl løsninger....... Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 jeg ville ha bytta den IBM harddisken i noe annet.. seagate, maxtor eller western digital. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 jeg ville ha bytta den IBM harddisken i noe annet.. seagate, maxtor eller western digital. hva er det som er så jævla galt med IBM. Har IBM selv og har enda ikke hatt problemer med den........... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 ble vist sensurert gitt.... det var jo jævl(a) jeg ment ikke bidige Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Les mer om saken før dere dømmer hele firmaet. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 hørte for noen dager siden en 15gb seagate og den var IKKE lydløs, men så var den jo en eldre modell, men alikevel....... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Jeg så akkurat en gammel BMW med MASSE rust, så BMW skal jeg aldri ha. Lenke til kommentar
ksjoet Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Jeg har også bare hatt IBM harddisker (4 stk) utenom en WD. Hittil har ikke jeg hatt noe som helst problem med dem. Hvis du vil ha IBM harddisk, kjøp IBM, kan ikke garantere at det er problemfritt, men det kan du ikke med noe slags merke eller produkt. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Ville bare nevne at jeg har hatt 2 ibm disker, 1 seagate, 3 Wd... har egentlig aldri hatt problemer der det var diskene sin skyld, jeg er kanskje en av de som har vært heldige, eller så er feilprosenten på hd egentlig ikke så veldig høye... Lenke til kommentar
Yahte Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 for å skrive som resten har jeg hatt tre IBM hdd.. Jeg har vært veldig førnøyd med alt på de, støynivået, søketid og rask.. helt fine Hdd Lenke til kommentar
dava Skrevet 29. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2002 hva med denne harddisken Western Digital Caviar 200GB IDE 7200RPM Special Edition 8MB cache WD2000JB? jeg kom på igår kveld at jeg hadde glømt vifter men gadd ikke og gå in og fikse på det. jeg har tenkt og ha 2x delta vifter 80x80x30mm har bredbånd så trenger ikke isdn/modem. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 jeg ville ha bytta den IBM harddisken i noe annet.. seagate, maxtor eller western digital. hva er det som er så bidige galt med IBM. Har IBM selv og har enda ikke hatt problemer med den........... De blir pokkers varme hvis du ikke har kjøling, og IBM selv har jo opplyst om annbefalt bruk av harddisken i måneden.. 333 timer tror jeg det var per måned. Fy f*** sier jeg da... De nye seagate harddiskene som er nå, barracuda V er det vel.. de bråker lite. Kan ikke sammenlignes med eledre modeller. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 hva med denne harddisken Western Digital Caviar 200GB IDE 7200RPM Special Edition 8MB cache WD2000JB? jeg kom på igår kveld at jeg hadde glømt vifter men gadd ikke og gå in og fikse på det. jeg har tenkt og ha 2x delta vifter 80x80x30mm har bredbånd så trenger ikke isdn/modem. Den harddisken er bra den.. Har selv Western Digital og har ikke hatt problemer enda. mene.. 2 stk delta vifter? Er du klar over at de bråker POKKERS mye? Du blir gal av mindre... Kjøp heller et par papst... Men selvfølgelig, hvis du ikke har noe imot støy, så kjøpt gjerne delta. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 jeg ville ha bytta den IBM harddisken i noe annet.. seagate, maxtor eller western digital. hva er det som er så bidige galt med IBM. Har IBM selv og har enda ikke hatt problemer med den........... De blir pokkers varme hvis du ikke har kjøling, og IBM selv har jo opplyst om annbefalt bruk av harddisken i måneden.. 333 timer tror jeg det var per måned. Fy f*** sier jeg da... De nye seagate harddiskene som er nå, barracuda V er det vel.. de bråker lite. Kan ikke sammenlignes med eledre modeller. Vel maskina mi kjøres nærmere 400 timer i måneden og det klikker ikke............ hvor har du forresten det fra? at IBM ikke anbefaler mer enn et x antall timer i måneden....... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 De blir pokkers varme hvis du ikke har kjøling, og IBM selv har jo opplyst om annbefalt bruk av harddisken i måneden.. 333 timer tror jeg det var per måned. Fy f*** sier jeg da... Igjen, les mer om saken. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 De blir pokkers varme hvis du ikke har kjøling, og IBM selv har jo opplyst om annbefalt bruk av harddisken i måneden.. 333 timer tror jeg det var per måned. Fy f*** sier jeg da... Igjen, les mer om saken. Hmm.... mener det er noe jeg har lest det med 333 timer, var visst det som var annbefalt bruk.. men fungere sikkert greit lengre og... Samme kan det være... At en IBM harddisk blir varm er hvertfall fakta, og hvis ingen av dere ikke har opplevd noe sånnt så har dere ikke IBM.. en jeg kjenner hadde IBM og de diskene bleså varme at man nesten brant seg på de... Han kunne jo ikke bruke maskinen over lengre tid, han var redd for at harddiskene skulle gå dukken.. Tro meg, jeg kjennte på diskene selv. Jeg har hørt om så mange IBM harddisker som har gått dukken at jeg fåreslo at dava skulle kjøpe seg et annet merke. At feilprosenten på IBM harddisker er høyere enn andre merker syns jeg er rimelig sant. IBM klarer seg fint de med kjøling. Jeg trodde da også at IBM har sluttet med å produsere harddiskene selv. Igjen, les mer om saken. Hva mener du? Søk på forumet du, så kan du se alle de postene "IBM harddisk ødelagt" relerte poster du får. De er det mange av. Etter min mening skal jeg aldri kjøpe IBM harddisk, når det blir nevnt så mye ball med de har jeg lite lyst å eie en. Man kjøper ikke en bil man har hørt det er mye ball med, gjør man vel JohnDoe? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Jeg har alltid hørt at ibm er noe dritt, at hardiskene går i stykker. De har mye høyere feilprosent en wd og seagate Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå