Brimutten Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Hei Jeg har et Gainward GeForce 7800GT 256MB GDDR3, PCI-Express,"U/3400PCX XP ViVo" grafikk kort, som jeg har koblet til Plasmaskjermen min. (Panasonic TH-42PV70 Plasma) Jeg har skaffet meg en HDMI overgang til DVIen på grafikk kortet og alt fungerer som det skal. Men, jeg kan ikke ha bedre en 720P i oppløsning på grafikk kortet, har prøvd med 1080i og 1080p (som tven støtter) men da får jeg ikke et klart bilde av tall og bokstaver. Jeg klarer ikke å skimte hva som står der. derfor lurer jeg på om mitt grafikk kort ikke støtter bedre en 720P? men i Nvidia Control panel kan jeg sette 1080p. Bilde blir stort å klart, men ikke bokstaver og tall. Noen ide? Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Dette har vel med pixelmapping å gjøre, siden det er begrenset oppløsning på plasmaskjermen din. http://pixelmapping.wikispaces.com/ Lenke til kommentar
Rash Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hei Jeg trenger hjelp. Dette var den mest relevant tråden jeg kunne finne. Når har jeg lett overalt på Google og begynner å bli skikkelig oppgitt og frustrert.. Her er saken: Jeg har et nyanskaffet XFX Geforce 8800 GTS (hadde x1900xt før) Jeg har en Samsung PDP 42" plasma skjerm Disse er koblet sammen DVI til HDMI. Jeg bruker begge skjermene, de er klonet (noe som er utrolig viktig for meg) PÅ Ati kortet hadde jeg 1366x768 som oppløsning, alt var fint, bildet fylte begge skjermene. Når som jeg har Geforce får jeg ikke satt oppløsningen til det jeg ønsker. Jeg har prøvd alle varianter av innstillinger på Nvidia sine drivere. Uten hell. PowerStrip - men her får jeg ikke trykket på Advanced timings options. Står altså fast her. Har lastet ned den nyeste versjonen også. Når er jeg sykt frustert og trenger hjelp. Håper noen der ute er greie og hjelper meg ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå