Gå til innhold

Råd om tastatur

Anbefalte innlegg

Jeg er nå på utkikk etter et nytt tastatur.

Jeg er en gamer og dermed vil trådløst være 100% utelukket.

Er ikke på jakt etter noe superdupert ala G15 med masse "gamer-taster" ol.

Ønsker meg bare et helt enkelt og greit tastatur med høye knapper til en ganske billig penge.

Har sett litt på tastaturer som Microsoft Digital Media PRO Keyboard og Logitech Media Keyboard Elite . Noen som har erfaringer med noen av disse eller har andre tastaturer å anbefale?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg har sjølv det tastaturet frå Logitech, og syns det er pent og deileg å skrive på. Det lagar heller ikkje særleg mykje lyd. Eg har likevel ein liten ting å utsetje på det, og det er festemekanismen for handleddstøtta. Eg syns den rett og slett er litt for svakt konstruert. Men det spørs jo litt på kor hardhendt du er og.

Lenke til kommentar

Logitech OEM Ultra X

Dette tastaturet har jeg, og det fungerer utmerket. Har ingenting stygt å si om dette, det er rett og slett perfekt. Selfølgelig vil dette være et dårlig kjøp hvis du ønsker et tastatur med mange mediaknapper og ekstraknapper, eller hvis du har noe i mot flate tastaturer, men hvis ikke er det bare å kjøpe. :)

Lenke til kommentar
Hørt at mellomrom-tasten er veldig svak på saitek

8631640[/snapback]

Dette er helt rett. Har en venn som har Saitek Eclipse, og mellomromtasten ble ødelagt veldig fort, så nå er det mye slark i den, slik at du må trykke veldig hardt og i midten av tasten for å få noen respons.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...