bentch86 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Noen som vet hvordan jeg oppdaterer drivere osv på mediacenteret? Kan ikke se mine filmer osv fra pcen, noen som kunne hjulpet? Lenke til kommentar
bentch86 Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Noen som vet hvordan jeg oppdaterer drivere osv på mediacenteret?Kan ikke se mine filmer osv fra pcen, noen som kunne hjulpet? 8628251[/snapback] Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
trydis Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Tenker du på filer i WMV format? Får du ikke kontakt mellom 360 og PC i det hele tatt? Lenke til kommentar
bentch86 Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Joda, mediacenter er koblet opp. Men alle filmer og tv serier jeg deler på mediacenteret på pcen, fungerer ikke på xboxen. virker som den ikke greier å lese avi eller xvid. Har prøvd med denne transcode 360, men den vil framdeles ikke. Vet ikke helt hvorden jeg bruker denne transcode greia, om noen vet det takker jeg for svar. evt andre løsninger Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Husk at du må velge den videoen du vil spille av, så trykker du X, så velger du mer\more, så trykker du på Transcode. Det tar et par sekunder før videoen starter. Endret 16. mai 2007 av Bertelsen Lenke til kommentar
bentch86 Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Har prøvd det også, da kommer det opp en liten boks med en feilmld der det stå. "Et tilkoblingsforsøk mislykes fordi den tilkoblede porten ikke svarte på riktig måte etter en tidsperiode, eller den etablerte tilkoblingen mislykes fordi den tilkoblede verten ikke svarte" hva er feilen da? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Det vet jeg desverre ikke, jeg fikk samme feilmeldingen når jeg brukte MC igjennom Vista, da måtte jeg re-installere Transcode 360, så funket det i ca. èn dag. Nå kjører jeg det igjennom XP MCE, og da går alt knirkefritt. Endret 16. mai 2007 av Bertelsen Lenke til kommentar
bentch86 Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Jeg kjører vista prim, vil si det ikke går så smertefritt her:( Hvordan er det, jeg har også windows xp uten mediacenter. fungerer dette bedre enn vista? Ingen som har hatt dette problemet og funnet en løsning? Lenke til kommentar
pepe2000 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Har du riktig versjon av Transcode 360 da? TRANSCODE 360 FOR VISTA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå